Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

РОЛЬ “МОВЛЕННЄВИХ’’ ІДІОМ У БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В МЕЖАХ МОВНОГО РІВНЯ B2

10:52, 30-12-2017

Впродовж останніх 30 років нові засоби комунікації, що з'явилися : електронна пошта, смартфони, мобільні телефони - значно понизили міру формальності у бізнесі.

Тенденція до неформальності проявляється не лише в характері ділової взаємодії, але і у вибиранні мовних засобів, використовуваних для професійних цілей.

На сьогоднішній час у діловому світі широко поширені фразеологізми - стійкі образні вирази, значення яких неможливо визначити за значенням їх компонентів. Популярність і затребуваність фразеологізмів у бізнес-комунікації підтверджують численні інтернет-сайти і дослідження.

Було опрацьовано декілька провідних бізнес-видань англомовного світу. За матеріалами « New York Times» поточного року було виявлено приблизно 50 бізнес–ідіом. Мета цієї статті - виявити і проаналізувати ряд фразеологізмів, які образно характеризують мову, так званих "talking idioms"/‘мовленнєвих ідіом’ у бізнес-контекстах. В процесі дослідження стало очевидно, що можна підрозділити фразеологізми, що характеризують мову у бізнес-комунікації, на групи.

  1. У діловій комунікації англійською мовою фразеологізм різноманітно представлена оцінка професійного, майстрового володіння мовою і негативна оцінка довгих і ефектних розмов, не підкріплених якими-небудь діями.

Приклади: gift of the gab/жвавість мови; all talk and no cider/шуму багато, а толку мало.

У діловому спілкуванні необхідно бути гнучким в різних обставинах. Приклади нижче описують ті ситуації, коли думка висловлюється прямо і відкрито за допомогою ідіом:

  • Our boss always tells it like it is when he talks about the future of the company (букв. "говорити як є")/Наш бос завжди говорить правду, коли йдеться про майбутнє компанії.

  1. Відсутність конкретності в мові, завуальованість головної ідеї або повторення одного і того ж ілюструють бізнес-контексти, що образно репрезентуються фразеологізмами:

  • You know why you're here, of course, so we needn't beat about the bush (букв. "бити біля куща")/Ви, звичайно, знаєте, навіщо ми вас запросили, і тому перейдемо прямо до справи.

  1. У деяких бізнес-ситуаціях потреба у вербальних коментарях відсутня, оскільки факти "говорять" самі за себе:

  • I'm not going to talk about our business success. I think the report speaks for itself (букв. говорити за себе")/Я вже не говоритиму про успіх нашого бізнесу. Я думаю, що доповідь говорить сама за себе.

  1. В процесі виступу, презентації особливе значення мають особливості представлення інформації, такі як голосно або тихо оратор говорить, швидко або повільно, дотримується теми або відхиляється:

  • His talk was good, but he kept going off at a tangent (букв. "піти по дотичній")/Він добре виступав, але увесь час відхилявся убік.

Підводячи підсумки дослідження, можна зробити висновок, що в англійській мові є різноманітні одиниці фразеологізмів, що описують характер розмови, (talking idioms) широко використовувані у бізнес-комунікації. Сьогодні з упевненістю можна стверджувати, що мовна культура як чинник успішності професійної діяльності багато в чому залежить від знання і грамотного вживання образних виразів.


Новину підготувала старший викладач кафедри іноземних мов Романюк Ж.Г.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Управління інформаційною безпекою

Фахівці з Управління інформаційною безпекою – це еліта інформаційної безпеки, менеджери безпеки інформації вищої ланки. Ці фахівці розуміються як з техничних питань захисту інформації, так й з питань організації роботи колективу, добре розуміють управлінські, законодавчі та економічні аспекти захисту інформації. До сфери специфічних знань та навичок спеціалізації відносяться: основні поняття кібернетичної безпеки, систем технічного захисту інформації, управління проектами, управління ризиками, нормативно-правова база діяльності, управління інцидентами, аудит інформаційної безпеки, інформаційне протиборство, менеджмент та психологія управління.

Спеціалізація: Управління інформаційною безпекою

Фахівці з Управління інформаційною безпекою – це еліта інформаційної безпеки, менеджери безпеки інформації вищої ланки. Ці фахівці розуміються як з техничних питань захисту інформації, так й з питань організації роботи колективу, добре розуміють управлінські, законодавчі та економічні аспекти захисту інформації. До сфери специфічних знань та навичок спеціалізації відносяться: основні поняття кібернетичної безпеки, систем технічного захисту інформації, управління проектами, управління ризиками, нормативно-правова база діяльності, управління інцидентами, аудит інформаційної безпеки, інформаційне протиборство, менеджмент та психологія управління.

Переглядів: 9 580