Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

ВСТУПНИКАМ в магістратуру з дисципліни “Іноземна мова” (2017 р.)

17:44, 12-06-2017

В період з 25.07.2017 по 08.08.2017 в ДУТ буде проведено вступні іспити в магістратуру.

  1. В лексико-граматичному тесті – 50 контрольних завдань (запитань).
  2. За змістом контрольні завдання відповідають програмному матеріалу англійської мови (галузева термінологія – ІТ, телекомунікації) в межах мовного рівня В2.
  3. Контрольні завдання – множинного вибору (потрібно зробити вибір – відповідь з чотирьох варіантів).
  4. Зразок виконання одного контрольного завдання:
  • Mary was also interested in technology and _____ several scientific tools to help her with her work.

A did

B experimented

C invented

D learnt

(Вірна відповідь – С invented)

  1. Рекомендації вступникам щодо підготовки:
  • повторити потрібний лексичний і граматичний матеріал;
  • відпрацювати (потренувати) виконання подібних тестів;
  • налаштуватись на інтенсивне виконання вищезазначених завдань в умовах обмеженого часу на це.

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 817
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ


за спеціальністю 172 Електронні комунікації та радіотехніка