Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Про проведення науково-практичного семінару з фахівцями Центру наукових досліджень та викладання іноземних мов НАНУ

09:26, 03-06-2017

Про проведення науково-практичного семінару з фахівцями Центру наукових досліджень та викладання іноземних мов НАНУ (далі – УНДВ ІМ)

18.05.2017 року в рамках міжвузівської співпраці ДУТ і УДНВ ІМ будо проведено вищезазначений захід.

Як наслідок, було обговорено такі питання:

  • Удосконалення організації навчання англійської мови з аспірантами;
  • Використання підручника, «English for Science» («Англійська для науковців»), який написаний доктором філологічних наук, професором О.М. Ільченко і затверджено МОіНУ. (Цей підручник було вперше запроваджено в ДУТ, кафедрою іноземних мов, а також успішно використовують в подальшому навчанні);
  • Особливості проведення мовного тестування аспірантів;
  • Шляхи співпраці у наступному навчальному році.

Захід виявився дуже цікавим і корисним.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 759