27 січня 2016 року на кафедрі іноземних мов продовжилось обговорення Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти.
Відбулося обговорення розділів 3 та 4 Рекомендацій, в яких надано опис рівнів володіння та використання іноземної мови.
У третьому розділі надано ґрунтовний та детальний опис рівнів володіння іноземною мовою за основними видами мовленнєвої діяльності: читання, аудіювання, письмо та говоріння.
У розділі 4 детально встановлюються категорії, необхідні для опису використання мови та користувача мови відповідно до визначених параметрів, охоплюючи послідовно: сфери та ситуації, що забезпечують контекст використання мови; теми, завдання і цілі спілкування; види комунікативної діяльності, стратегії та процеси; тексти, особливо ті, що пов’язані з видами діяльності.