Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Кафедра Англійської мови провела онлайн-зустріч із абітурієнтами

10:18, 19-03-2025

18 березня 2025 року викладачі кафедри Англійської мови Навчально-наукового інституту телекомунікацій ДУІКТ Колісниченко А. В. та Харицька С. В. провели профорієнтаційну роботу з учнями Прилуцького закладу загальної середньої освіти І - ІІІ ступенів № 7 (ліцею № 7) Прилуцької міської ради Чернігівської області.

В рамках онлайн-зустрічі абітурієнти ознайомилися з перевагами навчання в ДУІКТ та перспективами подальшого професійного розвитку. Окремо розглядаючи кожен Навчально-науковий інститут, учасники зустрічі чітко визначили свої преференції та особливості обраних специфікацій.

Відеоролик про університет викликав приємні враження і зацікавив майбутніх абітурієнтів до детальнішого ознайомлення з навчально-науковою діяльністю університету.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 285
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00