Викладачі кафедри Англійської мови шукають нові форми взаємодії з молоддю для проведення ефективної роботи з профорієнтації і передпрофесійної підготовки. Так, на кафедрі створена команда професіоналів, компетенція яких не викликає сумнівів у молоді і батьків майбутніх абітурієнтів. Профорієнтаційна діяльність викладачів кафедри охоплює не лише столичні школи та ліцеї, а й навчальні заклади області.
З точки зору викладачів, профорієнтаційна робота – це вирішення соціальних проблем, тому вона повинна бути спрямована на особистість, професійне самовизначення випускника у виборі професії та навчального закладу, і носила не циклічний, а системний характер.
У середу, 8 травня, представники кафедри провели зустріч з учнівською молоддю Святопетрівського академічного ліцею. Школярам продемонстрували презентацію про переваги навчання в Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій і розповіли про діяльність кожного інституту ДУІКТ.
Учнів вразив широкий спектр напрямів підготовки спеціалістів, матеріально-технічна база університету, а також перелік компаній-партнерів, які забезпечують нашим випускникам перше робоче місце.
В кінці зустрічі майбутні абітурієнти заповнили анкети вступника ДУІКТ, обравши бажані спеціальності для навчання.
Вступна кампанія - відповідальний етап у житті кожного абітурієнта, адже перед вчорашніми школярами стоїть завдання ефективно реалізувати свої соціально-професійні та ціннісні орієнтації в сучасних умовах розвитку держави.
На думку викладачів кафедри, грамотна кадрова політика та впровадження відповідних методів стимулювання творчого росту і розвитку дозволить вирішити завдання з профорієнтації та соціальної адаптації як неповнолітніх, так і незайнятого населення регіону.
Крім того, спрямованість учнів на отримання професії забезпечує позитивну позицію, оберігаючи їх від негативних явищ, які сьогодні широко розповсюджені в молодіжному середовищі. З цієї точки зору профорієнтаційна робота – це не лише вирішення проблем конкретного навчального закладу, а й вирішення соціальних проблем.