XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Відкрита університетська студентська олімпіада з англійської мови

13:32, 28-02-2024

Продовжуючи добрі традиції проведення науково-освітніх заходів, гуртків наукового спрямування та різноманітних олімпіад, які дають можливість студентам проявити набуті знання, кафедра Англійської мови Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій оголошує про проведення:

І туру Відкритої університетської студентської олімпіади з англійської мови.

Порядок проведення олімпіади:

Дата та час проведення: 12.03.2024 року в 11:45

Місце проведення: аудиторія  211

Етапи олімпіади:

  • письмовий етап – аудіювання, читання, лексико-граматичний тест;

 

II туру Відкритої університетської студентської олімпіади з англійської мови.

Порядок проведення олімпіади:

Дата та час проведення: 14.03.2024 року в 11:45

Місце проведення: аудиторія 405 

Етапи олімпіади:

  • усний етап – демонстрація відео та бесіда англійською мовою в межах запропонованої тематики.

 

Бажаючих взяти участь в олімпіаді, які володіють англійською мовою на рівні В1–В2, просимо зареєструватись за посиланням

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 305