Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Інтерактивний метод навчання англійської мови

17:50, 14-02-2023

Сучасна комунікативна методика пропонує широке впровадження в навчальний процес активних нестандартних методів і форм роботи для кращого свідомого засвоєння матеріалу. На практиці досить ефективними виявились такі форми роботи як – індивідуальна, парна, групова й робота у команді. Таким чином, усі вправи та завдання мають бути комунікативно виправданими лексично-стилістистичними засобами інформації, вибором та реакцією ( Information gap, Choice, Feedback). Для їх виконання студенти потребуватимуть додаткової інформації, докладатимуть певних зусиль для її засвоєння та в такий спосіб зможуть краще та ефективніше організувати свою діяльність.

Найбільш ефективними є такі форми парної та групової роботи:

  • внутрішні (зовнішні) кола (inside/outside circles)
  • мозковий штурм (brainstorm)
  • читання зигзагом (jigsaw reading)
  • обмін думками (think-pair-share)
  • парні інтерв'ю (pair-intervew) та інші.

Метод пізнавальних ігор сприяє створенню емоційної атмосфери засвоєння матеріалу за допомогою форм його утворення. Пізнавальні ігри моделюють життєві ситуації, стосунки людей, взаємодію речей, явищ. Обираючи певний інтерактивний метод, а саме: Interview, Round table, Reflexive Circle, Hot Summary, Project, Expert Groups, Dozens of Questions, Excursion у студентів формуються навики мовленнєвої компетенції стосовно матеріалу, що запроваджено навчанням у Державному університеті телекомунікацій.

Розглянемо декілька форм використання особливостей, щодо  запропонованих методів інтерактивної діяльності студентів в учбовому процесі.

An item description  – передбачає знання студентів з приводу запропонованої дефініції, як її описати, використання, переваги, недоліки для використання, тощо.

Scientific debate – діалог з елементами суперечок, у якому опоненти відстоюють власну думку, приводячи приклади стосовно обґрунтування особистої точки зору.

Judicial sitting – запроваджуючи пошук конструктивних рішень, студенти мають вибір, щодо використання запропонованої інформації.

Training – запропонована форма навчання із застосуванням різних форм роботи з невеликою групою для вдосконалення навичок в процесі моделювання ситуацій, що наближені до реальності. Яскравим прикладом може бути  гра – "What? Where? When?". Аудиторія розподіляється на дві команди та відповідають на запитання, використовуючи словниковий запас за темою. Журі визначає правильність відповідей, підраховуючи кількість балів.

Необхідно підкреслити, що саме інтерактивні засоби та форми використання інноваційного методу навчання у Державному університеті телекомунікацій сприяють мовленнєвої компетенції студентів та забезпечують вдалої кар'єри у майбутньому.

 

Науково-методичне повідомлення підготувала
старший викладач кафедри Англійської мови Донцова Олена

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 1 946