Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

CAMBRIDGE DAY

14:50, 02-04-2015

31 березня науково-педагогічні працівники кафедри іноземних мов В.І. Качанов, І.О. Янченко, С.І. Кузьмич, І.А. Кубрак та В.І. Бокій взяли участь у VI Щорічній методичній конференції для вчителів англійської мови CAMBRIDGE DAY

Організаторами конференції виступили: Видавництво Кембриджського університету (Cambridge University Press), Екзаменаційний департамент Кембриджського університету (Cambridge English Language Assessment), представник видавництва Кембриджського університету компанія Лінгвіст. Робоча мова конференції – англійська. Досвідченими викладачами Кембриджського університету було проведено лекції стосовно мотивації студентів щодо вивчення англійської мови, а також щодо формату міжнародних іспитів з англійської мови.

Під час конференції викладачі мали можливість поспілкуватися з досвідченими міжнародними тренерами, переглянути виставку навчальних та екзаменаційних матеріалів від видавництва Кембриджського університету, а також познайомитися з представниками екзаменаційних центрів Cambridge English.

Учасники конференції отримали сертифікати та гарний настрій!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 006