Це один з 5 популярних Методів Навчання. Це сучасна, популярна методика, де викладач просто виступає у ролі помічника. Вважається, що постановка запитань та вирішення проблем, мотивація та участь студентів у виконанні поставлених завдань та проектів дає можливість швидкому та ефективному зростанню у вивченні мови.
Чому ж цей метод продуктивний та важливий?
При використанні цього, Task-based learning, методу, що базується на постановці завдання, студенти, вирішуючи завдання, які їх стосуються і є для них цікавими, використовують мову, яку вони вивчають, щоб спілкуватися зі своїми однолітками. Це означає, що вони використовують аутентичну мову замість відповідей на граматичні питання чи питання стосовно лексичних одиниць мови. В цей момент студенти зазвичай не відчувають, що вони вивчають мову, тому що вони поглинають у завдання, яке вони опрацьовують.
Вивчення мови за допомогою методу Task-Based Learning у групі чи у парі є важливим чинником покращення здатності ефективного запам’ятовування. Такі види діяльності та зростання впевненості у використанні мови у групі чи у парі є ключовим кроком у отримання мовних навиків. Упевненість та мотивація навчатися та спілкуватися з іншими також зростає у таких студентів, так як вони отримують позитивний зворотній зв'язок від однолітків та викладачів.
У зв’язку з тим, що контекст, у якому вони вивчають мову та відповідність до їх особистого життя, є реалістичним, розуміння мови також поглиблюється.
На додачу до переваг для студентів, ґрунтовне знання, отримане за допомогою цього методу, також збільшує їх перспективи роботи та кар’єри у майбутньому.
Що являє собою Оснований на Завданні Метод( Тask-based method)?
Цей методичний підхід у навчанні є одним з багатьох сучасних методів навчання та зосереджений на постановці цілей для студентів – це можуть бути доповіді, відео або презентації – а тоді, три наступні головні кроки, для досягнення поставленої цілі.
На цій стадії, яка може зайняти ціле заняття, якщо потрібно, викладач представляє завдання та мотивує студентів до його вирішення. Як тільки всі залучені, викладачу слід роз’яснити, що очікується від завдання.
Вербальні вирази можуть бути підкріплені прикладами викладача або представленням попередньої роботи студента. Викладач може надати подальші інструкції, якщо у цьому є потреба, або запропонувати пораду щодо того, яким чином підійти до виконання завдання.
Це основна стадія, яка базується на завданні навчання (task-based learning), на якій студенти починають роботу над завданням, зазвичай у групах або у парах. Ця стадія здійснюється мовою, що вивчається, тому студенти відчувають потребу використовувати мову, яку вони хочуть вивчити, щоб вирішити поставлене завдання.
Викладач не завжди приєднується до робочого процесу. Натомість, він спостерігає за студентами та пропонує ім. підказки-натяки, у випадку якщо студентам дійсно потрібна така підтримка.
Щойно студенти завершили виконання завдання і мають що представити, стадія перегляду, також відома як пост-завдання, починається.
Добре дозволити студентам оцінити роботу один одного і запропонувати викладачу тільки огляд помилок, які часто траплялися під час виконання завдання. Виправлення колег-однолітків може бути виконано у формі коментарів, обговорення у вигляді зворотного зв’язку або контрольного списку з додатковим місцем для вільних коментарів.
Стадія перегляду пропонує студентам можливість поміркувати над їх роботою та проаналізувати її, щоб покращити свої навики у майбутньому.
Наукове-методичне повідомлення підготував
старший викладач кафедри Англійської мови Прокопенко П.М.