Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Добре там, де нас вчать: професор ДУІКТ пояснив, чим українська IT-освіта відрізняється від західної

09:00, 27-09-2024

В ході нещодавньої дискусії DOU Day Picnic обговорювалися актуальні проблеми в українській IT-освіті. Однією з причин недостатнього розвитку галузі, на думку експертів, є те, що абітурієнти дедалі частіше обирають навчання за межами України. 

В чому полягають основні відмінності між вітчизняним і західним підходом до підготовки IT-фахівців, ми запитали у директора Навчально-наукового інституту інформаційних технологій ДУІКТ Андрія Бондарчука.

За словами професора, процес здобуття освіти за кордоном дійсно має свої особливості. Втім, далеко не для всіх абітурієнтів вони стають вирішальними при виборі місця навчання.

Науковець виділив наступні відмінності:

  • в Європі термін навчання на бакалавраті складає 3 роки з мінімальною теоретичною підготовкою. В Україні ж отримання диплому бакалавра вимагає 4-х років навчання;
  • західний підхід передбачає практично повну індивідуалізацію навчання (велика увага приділяється людям з особливими потребами, в тому числі - будь-якими психоневрологічними порушеннями, які вимагають побудови індивідуальних завдань або збільшення часу на іспиті). Україна також прагне досягнути вищого рівня інклюзивності, але наразі дещо відстає від Заходу у цьому питанні.
  • в більшості країн Європи здобуття освіти для її громадян на мові цієї країни є безкоштовним, а англомовні програми – платними;
  • на жаль, через війну в Україні наразі у нас майже відсутня можливість обміну з закордонними університетами, але деякі заклади вищої освіти, в тому числі ДУІКТ, напрацьовують практику академічної мобільності між університетами України;
  • у європейських університетах, завдяки фінансовій автономії, є можливість оплачуваної участі у конференціях та стажуваннях як для студентів, так і для викладачів;
  • в українських ЗВО, зокрема в ДУІКТ, велика увага приділяється стимулюванню саморозвитку, набуття навичок глибокого аналізу та роботи в команді. Студенти закордонних університетів багато років поспіль складають іспити у формі тестів, що негативно впливає на здатність молоді до критичного мислення і здатності знаходити різні підходи до вирішення задачі.

 "Будь-яка система освіти має свої переваги і недоліки. Водночас, важливо розуміти, що ключовим аспектом в процесі навчання є бажання самого студента розвиватися, жага до нових знань та готовність старанно працювати на результат. Вітчизняні університети неодноразово доводили, що рівень IT-освіти в Україні не поступається західному. Доказом цьому є тисячі успішних кейсів випускників українських ЗВО, які побудували стрімку кар'єру в провідних компаніях України та світу", - зазначає Андрій Бондарчук.

Вступивши до Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій, абітурієнти отримують фундаментальну теоретичну підготовку, набувають необхідних практичних навичок, а також мають унікальну можливість проходити стажування з подальшим працевлаштуванням в топових IT-компаніях на світовому ринку технологій. 

Запрошуємо на навчання!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 007