Опитування у Великій Британії показало, що кожний п’ятий користувач ігнорує інструкції з експлуатації техніки, тоді як у звіті США йдеться про 50% таких людей. Для того, аби покращити ситуацію хоча б на рівні працівників промисловості, британська фірма програмного забезпечення Aveva запустила систему ШІ, яка може читати та вивчати посібники з експлуатації техніки та комп'ютерних систем від імені інженерів.
Ідея полягає в тому, що штучний інтелект може імітувати досвід старших фахівців із десятиліттями практичного досвіду. У своїй першій версії штучний інтелект запам’ятав технічні посібники для електромереж і вітрових турбін, якими керує материнська компанія Aveva Schneider Electric. Він також постійно контролює обладнання за допомогою тисяч датчиків.
ШІ може визначити місце, скажімо, відключення електроенергії. Потім він заглиблюється в "монстр PDF інструкції". На основі цього через екран комп’ютера він генерує різні уявлення про можливу проблему. Він також може створювати 3-D-зображення ураженого обладнання, наприклад, турбіни. Інженери цінують саме такі візуальні відповіді на їхні запитання, - зазначає Саймон Беннетт, керівник відділу інновацій у сфері штучного інтелекту Aveva.
Фірма-розробник називає систему своїм "промисловим помічником штучного інтелекту". У компанії кажуть, що мета - допомогти вирішити дилему, з якою стикається багато компаній - проблему досвідчених робітників, які з виходом на пенсію забирають із собою свої важко здобуті на практиці знання.
Коли Aveva створила систему штучного інтелекту, здатну шукати інформацію в посібниках з експлуатації, інші технологічні компанії розробили штучний інтелект, здатний створювати такі посібники. Каліфорнійська технічна фірма Dozuki - одна з них. Розроблена на базі штучного інтелекту система CreatorPro може автоматично створювати посібник користувача на основі відео інженера, де він або вона виконує показує і розказує про процес.
Користувач завантажує відео, і покрокова інструкція створюється автоматично. ШІ вибирає текст для кожного кроку, і може автоматично перекладати його іншими мовами, - каже Аллен Єнг, віцепрезидент із продуктів Dozuki.
Наразі штучний інтелект створює відеоролики з текстом, який читають решта працівників. Єнг стверджує, що компанія працює над переходом від тексту до мовлення. В майбутньому штучний інтелект також надиктовуватиме інструкції через динамік комп’ютера. Утім, створені штучним інтелектом інструкції з користування все-таки має завірити людина. Наразі розробники експортують чернетки посібників, щоб інженери їх переглянули.
Нагадаємо, ДУІКТ продовжує набір на навчання на Кафедрі штучного інтелекту! В нашому університеті вона оснащена сучасним апаратним та програмним забезпеченням, що надає можливість студенту отримати практичні вміння і навики зі спеціальності. Ми готуємо висококласних фахівців з розробки інформаційних технологій для управління інформаційними системами і процесами різного призначення.
Email: ZinchenkoOV@gmail.com
телефон: +38 (063) 350-32-63
Viber / Telegram: +38 (063) 350-32-63
Ми в Telegram: https://t.me/+ILxaFwKQG3o0YTNi