Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Нововведення та зміни у системі вищої освіти диктують новий формат не тільки вступу - 2020, а й подальшого життя України. Що терміново треба усвідомити абітурієнтам-2020, щоб не залишитись на узбіччі життя. Зміна 3

14:20, 18-05-2020

Кафедра публічного управління та адміністрування університету телекомунікацій як професійна кафедра у галузі державного управління розпочала публікацію серії інформаційних повідомлень для абітурієнтів про новації з державного управління вищою освітою, що цілком і повністю змінять і філософію процесу вступу у ЗВО, і філософію навчання студентів, і філософію працевлаштування у країні, і філософію розбудови власного життя кожної окремої молодої людини нашої Батьківщини. Ця інформація є надважливою особливо для вступників у ЗВО у 2020 році не залежно від того, який фах вони оберуть. Тому для того, щоб бути у курсі всіх подій, що неминуче вплинуть на Ваше життя, незалежно від вашої обізнаності і інтересів до фаху, приєднуйтесь до спільноти спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування»

Telegram: https://t.me/dut_pua_2020

Viber: https://invite.viber.com/

Продовжимо розповідати про нововведення 2020 року щодо вступу до ЗВО і пояснемо як це неминуче вплине на життя кожного громадянина України, який прагне здобути вищу освіту, поступаючи у ЗВО уже у цьому році і перспективи на подальше життя.

Зміна 3.

Створена зовсім нова схема вибору спеціальності абітурієнтом. Якщо нею не скористатись – професійне майбутнє стає невизначеним.

Із 2019 року закладено фундамент нового фунціонування вищої освіти в Україні та її вбудови у життя країни.

Ззовні, як завжди, начебто нічого не змінилося. Але змінено найважливіше – система управління та координації освітніми процесами у вищій освіті.  Це складна багаторівнева система про яку можна довго розповідати, але абітурієнту треба знати в першу чергу те, що впливає на його власне життя. І навіть, якщо абітурієнт взагалі нічого не знатиме і буде обирати спеціальність за старими традиціями, все одно потрапить у новий формат життя суспільства, але при цьому тільки збільшить свої ризики та невизначеності у власному житті. Абітурієнт в цьому разі може опинитися у ситуації, яка унеможливить його професійну діяльність в майбутньому. І це навіть за умови, якщо він обере собі найулюбленішу, найпрогресивнішу і найжаданішу спеціальність і отримає диплом! Як це? Просто.

Із 2019 року державою визначено новий формат експерної оцінки навчання за спеціальностями у ЗВО (у закладі вищої освіти). Що це значить для абітурієнтів? А це значить наступне. Раніше, до цього ВСТУПУ-2020 традиційним було для абітурієнтів вибирати спеціальність за власними уподобаннями простим шляхом – вибором самої спеціальності із всіх пропонованих в Україні. Далі абітурієнт мав обрати ЗВО, в якому він бажає навчатися. Потім у час, признач

ений для вступу, за загальною процедурою надіслати свої заяви у ЗВО.

Справа в тім, що новацією стало те, що спеціальності із однаковою назвою вже не будуть забезпечувати абітурієнту однакові знання, однакові професійні перспективи, однакове навчання і т.ін.

Головна, але мало відома зміна для всього українського суспільства полягає у тому, що у кожного ЗВО насправді на кожну спеціальність – своя Освітня програма (ОП). А це означає, що вступивши на вибрану спеціальність в один ЗВО ви отримаєте зовсім не одне те ж саме, що в іншому. І це неминуче вплине на Вашу подальшу професійну діяльність.

Тобто різні програми мають свої акценти професійної діяльності у спеціальності. Загальний державний стандарт вищої освіти кожної спеціальності (якщо такий є і введений в дію), враховує тільки базову добірку загальних та професійних компетенцій. Вони мають виконуватися всіма ЗВО і мають бути враховані у всіх без винятку ОП цієї спеціальності. А далі – УВАГА! Всі ЗВО мають свої особливі акценти спеціальності, які  зумовлюють ОСОБЛИВІСТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ майбутнього фахівця та, як наслідок, особливості із працевлаштуванням.

Візьмемо приклад із спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування». Хтось за цією спеціальністю готує виключно фахівця з державної служби, хтось фахівця у галузі економічного регулювання і т.ін. В свою чергу в університеті телекомунікацій саме за цією спеціальністю готується фахівець для масштабного управління розвитком і бізнес-структур, і регіонів, і  держави (для роботи в умовах бізнес-середовища і  на державній службі – без обмежень).

Детальніше про компетенції, які надає ОП  «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ»  в ДУТ – дивіться головну сторінку кафедри ПУА

В університеті телекомунікацій також розроблені і впроваджені ще дві новітні унікальні Освітні програми у галузі «Публічне управління та адміністрування», аналогів яким немає взагалі в Україні за змістом та напрямом підготовки фахівців:

  • «ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ІНФОРМАЦІЙНИМ ПРОСТОРОМ»,
  • «ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ У СУСПІЛЬСТВІ»

Детальніше про ці ОП – дивіться головну сторінку кафедри ПУА

Для того, щоб зрозуміти якого фахівця з вас готують – потрібно вивчати ОП спеціальності закладів вищої освіти. І тут вже виникає справжня проблема вибору.

Тобто, за обраною спеціальністю абітурієнт-2020 має обрати ще й освітню програму, за якою він хоче навчатися і у подальшому професійно реалізовуватися. Тобто, обрання цікавої для себе спеціальності – це лише перший етап у процесі вибору. Другий – вибір Освітньої програми.

Саме ця зміна у вищій освіті зумовлена і вимогами економічного середовища  - ринком праці. Ми вже давно звикли до формального ставлення до дипломів про вищу освіту в економічному середовищі і працедавців, і власників дипломів. І саме ця формальність завжди «підігрівалась» певною «однаковістю» підготовки за однією й тою ж самою спеціальністю. Зрозуміло, що будь-яка «однаковість» знеособлює носіїв цієї «однаковості». І саме це опосередковано спричинило тяжіння ринку праці до хоч якогось розмежування підготовки. І єдине, що відрізняло випускників - це назви їх ЗВО. Так, час від часу працедавцями враховувався «бренд» ЗВО. Саме на «більш модний бренд» покладались очікування працедавців, що ЗВО навчив своїх колишніх студентів «чомусь більшому» або навчив більше орієнтуватись у галузі діяльності, або бренду«приписувалося» ще щось. Така ситуація призводила і до інших викривлень. І всі ці викривлення тільки сприяли знеціненню вищої освіти. Звісно, що не тільки це руйнувало довіру працедавців до вищої освіти, але і цей фактор потрібно врахувати. І цілковитим підтвердженням саме такого роду знецінення вищої освіти і диплому про ВО є тотальне нехтування додатку (вкладишу) до диплому у процесі працевлаштування в Україні. Особливо у бізнес-середовищі. Всі кадрові підрозділи фірм та організацій практично ніколи не вимагають додатку (вкладишу) до диплому у процесі працевлаштування. Саме його можна навіть і не показувати. При  цьому за законодавством України диплом про ВО можна вважати недійсним без додатку (вкладишу), а додаток (вкладиш) – без диплому. Парадокс? Ні. Це підтвердження професійного знецінення вищої освіти і диплому про ВО. Тому цілком очевидно, що подібні зміни впроваджені  для відродження повноцінної довіри до вищої освіти і зацікавленості економічного середовища України у справжніх професійних компетенціях, що надають ЗВО. Хоча цієї передумови для повернення довіри може бути недостатньо. Тому у системі вищої освіти відбулися і відбуватимуться ще й інші зміни.

Всі інші зміни ми і надалі будемо розкривати перед абітурієнтами – 2020 у всіх своїх інформаційних повідомленнях. Отже, приєднуйтесь до нашої спілки та уважно слідкуйте за загальними інформаційними повідомленнями кафедри публічного управління та адміністрування!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "281 - Публічне управління та адміністрування" та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Публічного управління та адміністрування

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Переглядів: 5 719