Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Інноваційний процес професійного виховання з публічного управління набирає обертів і прогресує

08:20, 25-02-2018

Запроваджений експеримент для професійного виховання та адаптації студентів до свого фаху з публічного управління та адміністрування в Державному університеті телекомунікацій набирає обертів.

Сутність експерименту – див. розділ «Оригінальна система виховання професіоналів нової формації»

Головним акцентом у процесі професійного виховання з публічного управління та адміністрування є використання інституту старостату для професійної адаптації студентів до принципів організації управлінської роботи в системі студентського самоврядування.

Перше півріччя цього навчального року позначилося досвідом первинного опанування цієї частини програми професійного виховання для студентів І курсу спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування».

У відповідності до ПОЛОЖЕННЯ про старосту академічної групи Державного університету телекомунікацій основними положеннями статусу старости визначено:

  • Староста академічної групи Державного університету телекомунікацій є представником академічної групи та співпрацює із деканатом та Студентською радою Університету для організаційного забезпечення навчального процесу в академічній групі та для управління студентським колективом групи при залученні її до всіх організаційних заходів, що проводяться деканатом факультету/інституту, ректоратом або за їх дорученням та Студентською радою. 
  • Староста представляє інтереси студентів групи в деканаті факультету/інституту, на профілюючій кафедрі та у Студентській раді.

Підсумовуючи результати проведеної роботи попереднього старости та його команди (заступників, помічників) в цілому можна визначити наступне.

  1. Як представник групи староста  зарекомендувала себе з позитивної сторони, у групі користувалася повагою.
  2. Співпраця із деканатом та Студентською радою Університету в цілому велася на достатньому рівні.
  3. Організаційне забезпечення навчального процесу в академічній групі старостою було на доброму рівні.
  4. Управління студентським колективом групи при залученні її до всіх організаційних заходів, що проводяться деканатом факультету/інституту, ректоратом або за їх дорученням та Студентською радою – на доброму рівні.
  5. Представлення інтересів студентів групи в деканаті факультету/інституту – на достатньому рівні.
  6. Представлення інтересів студентів групи на профілюючій кафедрі – на низькому рівні.
  7. Представлення інтересів студентів групи у Студентській раді – на достатньому рівні.

В цілому роботу старости можна визначити як позитивну.

На початку другого семестру на загальних зборах групи у присутності куратора групи був обраний наступний староста, який має сформувати свою команду.

Кафедра Публічного управління та адміністрування Науково-навчального інституту менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій виносить подяку групі, старості групи та замісникам старости за перший нелегкий досвід в опануванні студентського самоврядування. Дуже цінним є, наші шановні студенти, Ваше прагнення до справжнього студентського гуртування, до опановування дорослого відповідального життя у великому колективі, до визначення своєї ролі в ньому. А новому керівництву групи – новому старості та його команді - кафедра Публічного управління та адміністрування бажає великих управлінських та особистісних успіхів!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "281 - Публічне управління та адміністрування" та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Публічного управління та адміністрування

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Переглядів: 4 390