Навчання у студентів – це важливий етап їхнього життя, коли вони поглиблюють свої знання, розвивають навички та готуються до майбутньої кар’єри. Мотивація та підтримка викладачів мають суттєвий вплив на студентів. Вони активно залучаються до навчального процесу, проте кінцевий успіх у навчанні залежить від кожного окремого студента та їхнього підходу до навчання.
Продовження навчального процесу після зимових канікул – відповідальний момент для студентів Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій. Але це також і нові виклики для викладачів та всіх працівників ДУІКТ. Адже незважаючи на складні обставини, зумовлені повномасштабним вторгненням в нашу країну лютого ворога – російської федерації, на кафедрі публічного управління та адміністрування ДУІКТ у студентів 2-го і 3-го курсів бакалаврської програми спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» навчальний семестр розпочався проходженням практики.
Так, практика студентів є невід’ємною і важливою складовою навчального процесу підготовки бакалаврів – майбутніх публічних управлінців. Це також продовження навчання через можливість удосконалити, поглибити, закріпити та відпрацювати теоретичні знання, вміння і навички, отримані в університеті, зокрема під час вивчення дисципліни «Публічне управління» у практичній площині. Це і ознайомлення з виробничим процесом та збір матеріалу для виконання майбутніх дослідницьких робіт.
Практика студентів проходиться на базах практики – підприємствах, установах, організаціях, зокрема, в органах державної влади та місцевого самоврядування відповідно до укладених договорів між ними та навчальним закладом. Серед баз практики кафедри публічного управління та адміністрування ДУІКТ – Національне агенство України з питань державної служби, Національна службоа посередництва і примирення, Шевченківською районною в місті Києві державною адміністрацією, Подільською районною в місті Києві державною адміністрацією, Державна служба якості освіти України, Центр надання адміністративних послуг м. Києва та ін.
Студенти 2-го курсу проходять ознайомчу практику, а студенти 3-го курсу – виробничу практику. Зміст і послідовність практики визначається навчальним планом, освітньою програмою, має мету і чіткі індивідуальні завдання.
Зокрема, метою виробничої практики в органах державної влади та органах місцевого самоврядування є оволодіння студентами сучасних методів, форм управлінської діяльності в органах публічної влади; формування, на основі одержаних теоретичних знань, професійних умінь і навичок для вирішення конкретних управлінських завдань і прийняття самостійних рішень; виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в практичній діяльності.
Основні завдання виробничої практики полягають у тому, щоб студенти могли:
Досягнення поставленої мети і виконання завдань сприятиме формуванню у студентів відповідних компетентностей.
Тому сподівання та мотивація студентів 2-го і 3-го курсу бакалаврської програми спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» величезні, молодь прагне досягти високих результатів у навчанні, покращити свої знання, здійснити дослідницьку роботу та збагатити освітній досвід.
Бажаємо їм успіхів!