На сьогодні існує багато сучасних навчальних технологій. Та суть не у нововведеннях, а в тому, наскільки вони ефективні, корисні, змінюють структуру та якість вивчення української мови як іноземної. На думку викладачів кафедри української мови Державного університету телекомунікацій особистісно зорієнтована технологія навчання є найкращою, яка забезпечує комфортні умови навчання, реалізує її природні задатки, тому практичні заняття повинні спрямовуватись на особистість.
Завдання викладачів кафедри – навчити іноземця мислити українською, володіти усним та писемним українським мовленням.
Кожен викладач шукає цікаві методи роботи з іноземними слухачами підготовчого відділення, обирає певну тактику, стиль роботи, створює умови для позитивної атмосфери спілкування як під час практичних занять, так і під час позааудиторного спілкування..
Будь-яка творчість передбачає любов, тому і діяльність викладача немислима без неї. Якщо викладач і студент ідуть на заняття з почуттям любові, добра, поваги, то відбудеться єднання душ, що сприяє ефективному навчанню. Саме з любові і поваги проростає коріння взаєморозуміння, взаємозбагачення, взаємодопомоги, взаємодовіри, взаємоконтролю.
Використовуючи у своїй практиці методику особистісно зорієнтованого навчання, викладачі кафедри формують життєво необхідні компетентності іноземного слухача, прагнуть, щоб іноземець умів реалізувати себе в житті, вів активний спосіб життя, критично оцінював власну діяльність, умів працювати в колективі, не боявся висловлювати власну думку.
Використовуючи, нетрадиційні елементи гри, викладачі кафедри доповнюють ще й диференціацією. Іноземні слухачі підготовчого відділення з бажанням і великим задоволенням виконують такі завдання, де може виявитися їх творча індивідуальність.