Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Лист як інструмент комунікації для іноземного слухача підготовчого відділення

13:29, 07-02-2020

Написання тексту листа є трудомістким процесом. Важливе завдання при складанні листа - його інформаційне наповнення, тобто включення в нього необхідної інформації.

Для більшості листів характерна повторюваність одних і тих самих зворотів.

Викладачі кафедри української мови Державного університету телекомунікацій на практичних заняттях навчають іноземних слухачів підготовчого відділення мовним формулам ввічливості як в усній формі так і в письмовій.

Вивчаючи лексичні теми “ Моя сім’я”,“ Мій робочий день”  з української мови, іноземні слухачі підготовчого відділення  мають набути вміння писати листи – колективні й індивідуальні, до родичів, друзів, своїх ровесників і старших людей. Кожен із таких листів має свої особливості і загальноприйняті вимоги, яких автор листа має обов'язково дотримуватися.

 

М е т а. Ознайомити іноземних слухачів з особливостями оформлення листа; навчити складати змістовні листи на певну тему і грамотно їх оформляти, вживаючи звертання українською мовою; розвивати логічне мислення, мовленнєво-комунікативні вміння; виховувати культуру писемного спілкування.

Основною мовленнєвою змістовною лінією є удосконалення умінь і навичок складати монологічне письмове висловлювання – текст (лист); розвивати у них уміння вживати відповідні слова для передачі своїх думок і почуттів, виявляти власне ставлення до предмета висловлювання.

На тематичному занятті викладачі кафедри спочатку використали  метод "Займи позицію".

У ХХІ столітті – добу високих технологій, розвитку всесвітньої інформаційної мережі Інтернет, комп'ютеризації та мобілізації суспільства (є мобільні телефони, можливе спілкування у мережі Інтернет через скайп) – потрібно вміти писати листи? (Іноземні слухачі поділяються на дві групи, одна група обґрунтовує позицію, що писати листи потрібно, друга – недоцільно).

Після конструктивного діалогу іноземних слухачів, викладач надає можливість зробити висновок, що отримання листа – це подія. З нього ми дізнаємося про життя рідних і близьких людей. Це тиха, задушевна "розмова" з ними. Гарний лист приємно зберегти: він може стати сторіночкою літопису вашого життя. Але треба вміти написати такий лист, щоб він став подією в житті того, кому ви його адресуєте.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Переглядів: 3 792