Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Інноваційні рішення на відкритому занятті з української мови з іноземними слухачами Підготовчого відділення

15:55, 25-04-2019

23 квітня 2019 року на кафедрі української  мови завідувачем кафедри української мови Навчально-наукового інституту гуманітарних та природничих дисциплін Стежко С. О. було проведено відкрите практичне заняття.

Заняття відбулось у робочій, позитивній атмосфері, що сприяє кращому закріпленню вже пройденого матеріалу.

На занятті було використано один із інноваційних методів викладання як «Мозковий штурм» (брейнстормінг від англ. brain storming). Це метод організації спільної групової та творчої роботи в аудиторії з метою підвищення розумової активності іноземних слухачів. Також він передбачає пошук плідних ідей, конструктивних рішень та розв’язання складних проблем або нестандартних ситуацій.

У наш час КРЕАТИВНІСТЬ стало модним словом. Для розвитку образного мислення іноземних слухачів Підготовчого відділення к.філолог.к Стежко С.О. було запропоновано вправи,  які розвивають й образне мислення, розширюють словниковий запас.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 835
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ


за спеціальністю 172 Електронні комунікації та радіотехніка