Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Методичний семінар “Формування соціокультурної компетентності студентів-іноземців”

14:00, 04-03-2018

НА КАФЕДРІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ було проведено методичний семінар “Формування соціокультурної компетентності студентів-іноземців”, який підготувала старший викладач кафедри Векуа О.В.

На семінарі порушувалось питання формування соціокультурної компетентності студентів-іноземців

Іноземні студенти, які навчаються в Україні, перебувають в умовах постійного діалогу культур, тому мова стає не лише засобом набуття професійної кваліфікації, а й соціалізації, інтеграції в нову культуру. У сучасній методиці викладання мов актуалізовано соціокультурний підхід, який зорієнтований на навчання міжкультурного іншомовного спілкування в контексті культурознавчої соціологізації.

Для досягнення мети формування соціокультурної компетентності студентів-іноземців можна спиратися на три групи завдань:

  1. Ціннісно-пізнавальні – допомога студентам в оволодінні фоновими знаннями(соціокультурні особливості, специфіка комунікативної поведінки);створення уявлень про національні цінності народу, мова якого вивчається;
  2. Практичні – розвиток умінь орієнтування в національно-специфічних комунікативних ситуаціях;
  3. Креативно-розвивальні – розвиток мотивації подальшого ознайомлення з українською культурою як частиною світової культури.

Отже, соціокультурна компетентність – комплексна якісна характеристика міжкультурної мовної особистості студентів-іноземців, результативний змістовний блок, сформований через знання не лише рідної, а й інших культур, досвід міжкультурного спілкування.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 567