05 лютого 2018 року розпочався другий навчальний семестр у Державному університеті телекомунікацій. Слухачі груп ПВ-1 та ПВ-2 прийшли на заняття як завжди, усміхнені, щасливі, сповнені сил та енергії, вони приїхали у Київ вивчати нову для них українську мову, з метою мати змогу у подальшому житті відкрити для себе цікавинки майбутньої професії.
Успіх будь-якої справи завжди залежить від того, як вона розпочинається. Це безпосередньо стосується і викладання.
Викладачі кафедри української мови Державного університету телекомунікацій використовують різні методи і прийоми мотивації навчання:
комунікативну атаку – це метод швидкого включення, мобілізації, зацікавлення аудиторії у процесі навчання, дія якого ґрунтується на активізації емоційної сфери слухача (студента) — викликання його подиву, захоплення через використання ефекту новизни, несподіваності (прийоми комунікативної атаки: ефектна цитата; незвичайна дія; розповідь казки, анекдоту, притчі; цікаве запитання; парадокс; особисте зацікавлення; приклад, опис ситуації з власного життя викладача; театралізація),
метод долання перешкод – це метод зумовлює активізацію розумової діяльності слухачів (студентів) через створення спеціальних умов виконання завдань( прийоми застосування цього методу: завдання на розв’язання певних навчальних задач, ситуацій, виконання тестів, на які неможливо відповісти без вивчення матеріалів теми; стимулювання часом).
За канікулярний період слухачі груп ПВ-1 та ПВ-2 виконали завдання, які їм було запропоновано виконати та у перший день семестру було проведено аналіз виконаних робіт.
На завершальному етапі мотиваційного циклу важливо забезпечити мотиваційну готовність слухачів (студентів) до подальшого навчання. Для цього доречно застосовувати метод закріплення позитивного враження.