Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Останній день реєстрації на спеціальну сесію НМТ!

08:09, 15-08-2022

До 15 серпня триває реєстрація вступників для складання НМТ, які не змогли зареєструватися у попередні періоди.

Що необхідно, щоб взяти участь у спеціальній сесії НМТ:

  • до 15 серпня створити реєстраційну картку в сервісі на  сайті УЦОЯО;
  • сформувати комплект необхідних документів;
  • надіслати документи до того центру оцінювання, адресу якого зазначено в інформаційному листі;
  • документи можна надіслати на e-mail адресу регіонального центру.

Зареєстровані учасники зможуть з 24 серпня дізнатися свій логін і пароль до електронної сторінки, правильно увівши персональні дані до спеціального сервісу.
Спеціальна сесія НМТ триватиме протягом 12–16 вересня.

Важливо!

Вступникам, які під час основного чи додаткового періодів реєстрації сформували реєстраційні картки і надіслали документи, однак  не змогли підтвердити своєї участі в НМТ, повторно реєструватись не потрібно. Такі вступники мають з 25 до 30 серпня підтвердити бажання проходити тестування у спеціальну сесію.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 641