Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Увага! 20 червня - завершується додатковий період реєстрації для участі у НМТ

10:17, 20-06-2022

Сьогодні завершується додатковий період реєстрації для участі у НМТ. Щоб узяти участь у додатковій сесії НМТ, вступники мають не лише створити реєстраційні картки, але й надіслати комплект необхідних документів до відповідних регіональних центрів до 27 червня. 

За даними УЦОЯО від початку додаткового періоду створено понад 16 тис. реєстраційних карток, однак на сьогодні зареєстровано тільки 763 учасники, які надіслали документи для участі в НМТ.

Якщо наразі немає можливості скористатися засобами поштового зв’язку, документи можна надіслати на електронну адресу відповідного регіонального центру, що зазначена в реєстраційному повідомленні. 

Важливо! Учасники, які до 27 червня не надішлють комплекти реєстраційних документів на електронну адресу, зазначену в реєстраційному повідомленні, на жаль, не матимуть змоги взяти участь у НМТ.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 607
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ
та вступним випробуванням


за спеціальністю 029 Інформаційна бібліотечна та архівна справа