В цьому семестрі на кафедрі інженерії програмного забезпечення запрацював ще один гурток, гурток зі спортивного програмування. Мета гуртка підготувати талановитих студентів до олімпіади з програмування. Керівник гуртка (тренер нашої команди на олімпіадах з програмування) – кандидат технічних наук, доцент кафедри Яскевич Владислав Олександрович.
Спортивне програмування – це захоплюючі інтелектуальні змагання, де учасникам пропонується вирішити одну або кілька алгоритмічних задач за обмежений час. У спортивному програмуванні класичним вважається ACM ICPC – формат міжнародної студентської олімпіади з програмування. В основному використовуються мови C/C ++, Java (у деяких олімпіадах їх розширюють до Delphi, C #).
Знання теорії алгоритмів є обов'язковим для вирішення поставлених завдань, тому що в спортивному програмуванні важлива швидкість виконання завдань. Для цього всі учасники повинні подовгу відточувати свою майстерність за допомогою тисяч рядків коду написаних власноручно. Деякі завдання містять в собі елементи теорії ймовірності, тому для вирішення подібних завдань програмісти повинні володіти гарними знаннями з цього розділу математики.