Під час вивчення дисципліни «Інженерія програмного забезпечення» студенти першого курсу вивчали сучасні методології управління проектами для гнучкої розробки програмного забезпечення: екстремальне програмування, DSDM, Scrum, FDD, Agile.
Scrum чітко робить акцент на якісному контролі процесу розробки. Підхід вперше описали Гіротака Такеучі та Ікуджіро Нонака в статті The New Product Development Game (Гарвардський Діловий Огляд, січ-лют 1986). Вони відзначили, що проекти, над якими працюють невеликі, крос-функціональні команди, зазвичай систематично продукують кращі результати, і пояснили це, як «підхід регбі». У 1991 році ДеҐрейс та Шталь у книжці «Злі проблеми, справедливі рішення» послалися на цей підхід, як на Scrum (штовханина; сутичка навколо м'яча (у регбі)), спортивний термін, згаданий в статті Такеучі і Нонака. Кен Швабер на початку 1990-х).
Scrum — це кістяк процесу, який включає набір методів і попередньо визначених ролей. Головні дійові особи — ScrumMaster, той хто опікується процесами, веде їх і працює як керівник проекту, Власник Продукту, людина, що представляє інтереси кінцевих користувачів та інших зацікавлених в продукті сторін, та Команду, яка включає розробників. Протягом кожного спринту, 15-30 денного періоду (тривалість визначається командою), працівники створюють функціональний ріст програмного забезпечення.
Студенти першого курсу вчились на практиці застосовувати методологію Scrum, виконуючи проекти. Найкраще впорались із завданням наступні студенти групи ПД-11:
Саме вони отримали 31 травня 2016 року сертифікати від компанії «CyberBionic systematics», які підтверджують їх знання з сучасної методології «Scrum» і зробили перший крок до майбутньої успішної кар’єри.
Ми пишаемось Вами!