Інноваційний зміст навчання в університеті забезпечує навчання студента тому, що потрібно і як потрібно на сьогоднішній день і тому, що вимагає сучасний розвиток науки і технологій та компетенції компаній партнерів кафедр – потенційних роботодавців, теоретично і практично. При добросовісному навчанні студента, інноваційний зміст навчання гарантує стовідсоткове отримання студентом першого, високо оплачуваного робочого місця.
Інноваційний зміст навчання передбачає, що студентів ми навчаємо тому, чому потрібно і як потрібно, теоретично і практично.
Теоретична підготовка здійснюється на основі сучасного розвитку науки і технологій та компетенцій компаній – партнерів кафедр університету.
Якісне навчання студентів здійснюється не тільки теоретично, а і практично з використанням навчальноматеріальної бази, створеної на обладнанні останнього покоління, сучасних, прогресивних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення.
Кафедрами укладено договори з компаніями, які є потенційними замовниками випускників за спеціальністю (спеціалізацією) підготовки кафедри.
Теоретична і практична підготовка студентів проводиться на підставі компетенцій компаній наших партнерів роботодавців, з якими кафедрами укладено договори про співпрацю.
У межах навчального процесу по всіх спеціальностях і спеціалізаціях підготовки студентів видаються сертифікати компаній партнерів кафедр.
Перше — підготовка по спеціальності чи спеціалізації починається не з третього, а з першого курсу.
Друге — на першому курсі для студентів усіх спеціальностей (спеціалізацій) викладається дисципліна
«Застосування інформаційнотелекомунікаційних засобів», метою якої є навчання нашого студента налаштовувати та експлуатувати сучасні електронні пристрої і ґаджети, та у повній мірі використовувати можливості сучасних інформаційних технологій під час навчання в Університеті та у повсякденному житті.
Третє — для всіх спеціальностей викладаються дисципліни:
на 1 курсі — «Групова динаміка та комунікації», на 2 курсі — «Ділові комунікації», на 4 курсі — «Засади відкриття власного бізнесу», «Хмарні технології», «Штучний інтелект», які навчають умінню працювати в команді і з командою, вмінню відкрити та вести власний бізнес, надають знання щодо перспектив розвитку інформаційних технологій, що дозволяє нашому студенту йти в ногу з життям та відповідати сучасним запитам розвитку суспільства.
Четверте — посилене вивчення англійської мови протягом усіх років навчання: на 1,2 курсі — 3 пари занять на тиждень, на 3,4,5 курсах — по всім дисциплінам, які викладаються кафедрами 20% занять проводяться англійською мовою. Це забезпечує можливість нашому студенту вільно володіти технічною англійською мовою та засвоїти її на рівні міжнародного стандарту В2.
П’яте — половина занять проводиться практично.
Шосте — по темам кожної дисципліни обов’язково проводиться: лекція — як теоретична підготовка
і практичні заняття та, при можливості, лабораторні заняття — як практична складова навчання.
Сьоме — по кожній темі занять лектор у кінці лекції надає перелік питань для опрацювання студентами при самостійній підготовці до практичних і лабораторних занять по темі, викладеній у лекції.
Восьме — для забезпечення якості проведення практичних занять на кожній кафедрі створена сучасна навчальнолабораторна база на основі обладнання останнього покоління компанійпартнерів кафедри, а також сучасних програмноапаратних комплексів і програмного забезпечення.
Дев’яте — при підготовці бакалавра розподіл годин навчального плану здійснюється з розрахунку — 25% на дисципліни загальної підготовки і 75% на дисципліни професійної підготовки за спеціальністю.
Десяте — на кафедрах, які проводять підготовку за спеціалізацією — 25% на дисципліни загальної підготовки. Дисципліни професійної підготовки розподіляються: 37,5% — за спеціальністю і 37,5% — за спеціалізацією.
Одинадцяте — вивчення дисциплін загальної підготовки здійснюється з 1го по 8й семестр з метою повноцінного забезпечення оволодіння студентами професійними знаннями протягом всього терміну підготовки бакалавра.
Дванадцяте — практики студентів організовуються та проводяться в компаніяхпартнерах кафедр.
У результаті здійснення інноваційного змісту навчання наш випускник, для виконання вимог компетенцій компаній роботодавців, оволодіває необхідними теоретичними знаннями і практичними вміннями та навиками їх здійснення.
Реалізація цієї концептуально нової освітньої моделі забезпечує підготовку конкурентоспроможних фахівців, які повною мірою відповідають потребам сучасного ринку праці та з задоволенням приймаються компаніями на роботу.
Україна, 03110, м. Київ, вул. Солом'янська, 7