Спеціальність «Маркетинг» є надзвичайно актуальною, важливою та безальтернативною для розвитку економіки, особливо сьогодні, за стрімкої євроінтеграції та входження у глобальні ринки. Без сильного маркетингу вітчизняний бізнес не зможе ефективно реагувати на сучасні виклики зростаючої конкуренції. Саме маркетинг є рушієм цього процесу, потужним механізмом адаптації до ринкових змін і вдосконалень, що допомагає підприємствам завжди бути в тренді швидкого оновлення ринкових продуктів, змін уподобань та смаків споживачів, а значить – ринково і соціально успішними.
Від роботи маркетолога залежить комерційний успіх підприємства, тож ефективність роботи маркетолога - питання життя і смерті для будь-якої компанії. Маркетолог відповідає за ключові напрямки розвитку компанії: вивчення ринку і споживачів, виявлення незайнятих ринкових ніш, розробка нових продуктів, виведення товарів на ринок, управління життєвим циклом товарів.
У сфері маркетингу на початку 2023 року спостерігається збільшення попиту на фахівців інтернет-маркетингу, яке почалося ще з квітня 2020 року, коли в нашу реальність увірвався COVID 19. Багато роботодавців змушені були шукати і використовувати нові шляхи збереження бізнесу, і інтернет - маркетинговий простір стрімко прийняв у себе нові ідеї та інструменти просування продуктів і послуг в умовах пандемії.
Ще за 2021 рік кількість вакансій у сфері маркетингу збільшилася на 137 %, сягнувши чверті від загальної кількості всіх вакансій.
А за часи війни середня зарплата в сфері маркетингу та реклами зросла у півтори рази.
Відповідно до реалій сьогодення запроваджено концептуально новий, інноваційний підхід до змісту навчання, спрямований на підвищення рівня якості освіти і набуття нашими випускниками конкурентних переваг на ринку праці за рахунок формування професійних компетентностей, знань, умінь та навичок, відповідно до сучасних вимог роботодавців.
Наші випускники можуть працювати в управлінській, освітній, медійно-комунікативній, бізнесовій та інших сферах у виробничих, торгівельних і консультаційних фірмах, рекламних і маркетингових агентствах, некомерційних організаціях і підприємствах послуг на відповідних посадах.
Єрмак Юлія обіймає посаду SMM-маркетолога компанії «С3РА». визнаного експерта в області Digital-маркетингу, що входить у ТОП рекламодавців та афілійованих джерел, спеціалізується на СРА - рекламі. «C3PA» - це високотехнологічна мережа партнерських програм з оплатою за дію, яка залучає якісні джерела трафіку для реалізації бізнес-цілей своїх клієнтів, включаючи: реєстрацію, запит, розклад заявки тощо. |
|
Микуляк Світлана обіймає посаду економіста зі збуту компанії «Імпорт-Офіс Україна», - лідера ринку, що має широку та ефективну мережу дистрибуції, через яку здійснює поставки товарів в усі регіони країни, а також є постачальником канцелярських товарів в основні мережеві роздрібні структури. Світлана має досвід роботи більше 4 років у сфері маркетингових досліджень. |
|
Коваленко Андрій обіймає посаду спеціаліста з програматик - реклами компанії «ADPARTNER». ТОВ «ADPARTNER» є рекламною системою, що активно розвивається, це один з найбільших гравців на українському ринку digital реклами, яка діє на власній технологічній платформі. Співпрацює з ukr.net, 1plus1.ua, 24tv.ua, liga.net, espreso.tv, obozrevatel.com та ін. |
Навчальні програма з маркетингу спрямовані на підготовку фахівців, спроможних обрати роботу залежно від власних уподобань:
для аналітиків – робота в дослідницькій фірмі чи стратегічному відділі компанії на посадах:
для комунікабельних – успішна кар’єра у сфері комунікативної політики на посадах:
для творчих особистостей – втілення креативного потенціалу у рекламній агенції чи PR відділі на посадах:
Заробітна плата вказана за даними Work.ua як середня зарплата у Києві в 2023 році.
В умовах війни до компаній, які працюють з інтернет-маркетингом додалися ті, хто змушений шукати варіанти для існування, масштабування бізнесу в нових реаліях. Наслідком цього став перекіс в сторону попиту фахівців над пропозицією, який можна спостерігати по сей день, це характерно для направлення і інтернет-маркетингу в цілому. Адже практично кожній компанії необхідний штатний маркетолог. Це популярна перспективна і високооплачувана професія.
Попит на маркетологів, особливо висококваліфікованих, є незадоволеним і, що важливо, стабільно зростає в умовах цифровізації економіки та стрімкого поширення бізнесу в інтернет-просторі. Серед найбільш актуальних професій сьогодні – інтернет-маркетологи, СММ-маркетологи, маркетинг-аналітики та інші представники маркетингової професійної спільноти. Отже, ця професія є перспективною щодо можливостей довготривалої трудової кар’єри, професійного розвитку без необхідності різко змінювати фах.
У топі вакансій друге місце посідає керівник (менеджер) з продажів
При добросовісному навчанні ви гарантовано станете професіоналом з маркетингу, що дозволить вам побудувати професійну кар’єру та забезпечити своє незалежне фінансове майбутнє!
Обов'язки маркетолога можуть включати широке коло завдань:
Для цього він проводить опитування споживачів і фахівців, збирає і аналізує статистичну інформацію, оцінює дії конкуруючих фірм, бере участь у виставках готової продукції. Також цей фахівець повинен добре розбиратися в організації виробництва, питаннях ціноутворення, збуту і витрат ресурсів.
Робота маркетолога відрізняється інтенсивним рівнем спілкування й умінням швидко знаходити спільну мову з великою кількістю людей з різних соціальних груп. Коло конкретних обов'язків маркетолога залежить від конкретної маркетингової стратегії розвитку та бізнес-плану компанії. Маркетолог так само може займатися рекламною діяльністю. Це може бути що завгодно: від розміщення простої реклами до піар-акцій.
Привабливість професії маркетолога полягає ще й у тому, що вона пропонує широкий спектр напрямів розвитку власних здібностей та інтересів, можливостей їх реалізації в різноманітних ринкових проектах і продуктах. Незмінним є лише те, що маркетолог завжди є креативним, готовим до постійних змін. А оскільки маркетингові знання та вміння за своєю суттю є інтернаціональними, універсальними, вони дають змогу їх компетентному власнику ефективно працювати у будь-якій національній економіці, на будь-яких сегментах глобальних ринків і відтак – успішно й надійно забезпечувати потреби свої, власної родини та досягати цілей компанії і суспільства в цілому.
Саме таких фахівців, здатних виконувати складні практичні завдання відповідно до вимог роботодавців, готують на кафедрі маркетингу у Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій!
Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680, м. Київ,
вул. Солом’янська, 7
телефон: (044) 242-29-02
E-mail: marketing@dut.edu.ua