Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Працевлаштування

Методична робота
Наукова діяльність
Видавнича діяльність
Робота із студентами
Дипломування

Працевлаштування

Працевлаштування фахівців з маркетингу

Спеціальність «Маркетинг» є надзвичайно актуальною, важливою та безальтернативною для розвитку економіки, особливо сьогодні, за стрімкої євроінтеграції та входження у глобальні ринки. Без сильного маркетингу вітчизняний бізнес не зможе ефективно реагувати на сучасні виклики зростаючої конкуренції. Саме маркетинг є рушієм цього процесу, потужним механізмом адаптації до ринкових змін і вдосконалень, що допомагає підприємствам завжди бути в тренді швидкого оновлення ринкових продуктів, змін уподобань та смаків споживачів, а значить – ринково і соціально успішними.

Від роботи маркетолога залежить комерційний успіх підприємства, тож ефективність роботи маркетолога - питання життя і смерті для будь-якої компанії. Маркетолог відповідає за ключові напрямки розвитку компанії: вивчення ринку і споживачів, виявлення незайнятих ринкових ніш, розробка нових продуктів, виведення товарів на ринок, управління життєвим циклом товарів. 

Маркетинг – це сучасна філософія і дієвий інструмент успішного бізнесу! 

У сфері маркетингу на початку 2023 року спостерігається збільшення попиту на фахівців інтернет-маркетингу, яке почалося ще з квітня 2020 року, коли в нашу реальність увірвався COVID 19. Багато роботодавців змушені були шукати і використовувати нові шляхи збереження бізнесу, і інтернет - маркетинговий простір стрімко прийняв у себе нові ідеї та інструменти просування продуктів і послуг в умовах пандемії.

Ще за 2021 рік кількість вакансій у сфері маркетингу збільшилася на 137 %, сягнувши чверті від загальної кількості всіх вакансій.

А за часи війни середня зарплата в сфері маркетингу та реклами зросла у півтори рази. 

Відповідно до  реалій сьогодення запроваджено концептуально новий, інноваційний підхід до змісту навчання, спрямований на підвищення рівня якості освіти і набуття нашими випускниками конкурентних переваг на ринку праці за рахунок формування професійних компетентностей, знань, умінь та навичок,  відповідно до сучасних вимог роботодавців.

Наші випускники можуть працювати в управлінській, освітній, медійно-комунікативній, бізнесовій та інших сферах у виробничих, торгівельних і консультаційних фірмах, рекламних і маркетингових агентствах, некомерційних організаціях і підприємствах послуг на відповідних посадах.

Єрмак Юлія обіймає посаду SMM-маркетолога компанії  «С3РА». визнаного експерта в області Digital-маркетингу, що входить у ТОП рекламодавців та афілійованих джерел, спеціалізується на СРА - рекламі. «C3PA» - це високотехнологічна мережа партнерських програм з оплатою за дію, яка  залучає якісні джерела трафіку для реалізації бізнес-цілей своїх клієнтів, включаючи: реєстрацію, запит, розклад заявки тощо.

Микуляк Світлана обіймає посаду економіста зі збуту  компанії «Імпорт-Офіс Україна», - лідера ринку, що має широку та ефективну мережу дистрибуції, через яку здійснює поставки товарів в усі регіони країни, а також є постачальником канцелярських товарів в основні мережеві роздрібні структури. Світлана має досвід роботи більше 4 років у сфері маркетингових досліджень.

Коваленко Андрій обіймає посаду спеціаліста з програматик - реклами компанії  «ADPARTNER».  ТОВ «ADPARTNER» є рекламною системою, що активно розвивається, це один з найбільших гравців на українському ринку digital реклами, яка  діє на власній технологічній платформі. Співпрацює з ukr.net, 1plus1.ua, 24tv.ua, liga.net, espreso.tv, obozrevatel.com та ін.

Навчальні програма з маркетингу спрямовані на підготовку фахівців, спроможних обрати роботу залежно від власних уподобань:

для аналітиків – робота в дослідницькій фірмі чи стратегічному відділі компанії на посадах:

  • начальник відділу маркетингу  (збуту) – 50 000 грн;
  • помічник керівника з продажу – 45 000 грн.;
  • маркетолог-аналітик, бізнес-аналітик - 32500 грн.;
  • головний маркетолог – 30 000 грн.;
  • менеджер проєктів з маркетингу – 30 000 грн.;
  • SEO-спеціаліст – 24 000 грн. 
  • інтернет-маркетолог - 22 500 грн. (дистанційно – 27500 грн.);
  • маркетолог - 21 500 грн. (дистанційно – 25 000 грн.);
  • таргетолог - 17 000 грн. (дистанційно – 18 000 грн.);

для комунікабельних – успішна кар’єра у сфері комунікативної політики на посадах:

  • Media buyer - 60000 грн.;
  • продакт-менеджер - 29000 грн
  • супервайзер - 27500 грн.;
  • іnfluence-маркетолог - 25 000 грн.;
  • SMM-менеджер - 19 000 грн. (дистанційно – 18 000 грн.);
  • маркетинговий менеджер – 21500 грн. (дистанційно – 25 000 грн.).
  • Lead generation manager   - 20 000 грн.;

для творчих особистостей – втілення креативного потенціалу у рекламній агенції чи PR відділі на посадах:

  • директор з реклами/начальник відділу реклами – 50 000 грн.;
  • менеджер з реклами - 25000 грн
  • копірайтер - 21 500 грн. (дистанційно – 25 000 грн.);
  • бренд-менеджер – 21500 грн. (дистанційно – 25 000 грн.).
  • контент-маркетолог /контент-менеджер - 19 000 грн. 
  • промоутер - 15 000 грн. 
  • мерчендайзер - 13 000 грн. 

Заробітна плата вказана за даними Work.ua  як середня зарплата у Києві в 2023 році.


В умовах війни до компаній, які працюють з інтернет-маркетингом додалися ті, хто змушений шукати варіанти для існування, масштабування бізнесу в нових реаліях. Наслідком цього став перекіс в сторону попиту фахівців над пропозицією, який можна спостерігати по сей день, це характерно для направлення і інтернет-маркетингу в цілому.  Адже практично кожній компанії необхідний штатний маркетолог. Це популярна перспективна і високооплачувана професія.

Попит на маркетологів, особливо висококваліфікованих, є незадоволеним і, що важливо, стабільно зростає в умовах цифровізації економіки та стрімкого поширення бізнесу в інтернет-просторі. Серед найбільш актуальних професій сьогодні – інтернет-маркетологи, СММ-маркетологи, маркетинг-аналітики та інші представники маркетингової професійної спільноти. Отже, ця професія є перспективною щодо можливостей довготривалої трудової кар’єри, професійного розвитку без необхідності різко змінювати фах.

У топі вакансій друге місце посідає керівник (менеджер) з продажів

При добросовісному навчанні ви гарантовано станете професіоналом з маркетингу, що дозволить вам побудувати професійну кар’єру та забезпечити своє незалежне фінансове майбутнє!


Обов'язки маркетолога можуть включати широке коло завдань:

  • дослідження та аналіз ринку збуту товарів і послуг,
  • розробка планів просування продукції або можливості для збільшення продажів уже відомої продукції,
  • визначення бюджету маркетингових кампаній,
  • аналіз цільової аудиторії,
  • прогноз коливань попиту і пропозиції на ринку, 
  • організація досліджень, заходів, акцій та оцінка їх ефективності, 
  • спілкування з субпідрядниками - наприклад, рекламними агентствами. 

Для цього він проводить опитування споживачів і фахівців, збирає і аналізує статистичну  інформацію, оцінює дії конкуруючих фірм, бере участь у виставках готової продукції. Також цей фахівець повинен добре розбиратися в організації виробництва, питаннях ціноутворення, збуту і витрат ресурсів.

Робота маркетолога відрізняється інтенсивним рівнем спілкування й умінням швидко знаходити спільну мову з великою кількістю людей з різних соціальних груп. Коло конкретних обов'язків маркетолога залежить від конкретної маркетингової стратегії розвитку та бізнес-плану компанії. Маркетолог так само може займатися рекламною діяльністю. Це може бути що завгодно: від розміщення простої реклами до піар-акцій.

Привабливість професії маркетолога полягає ще й у тому, що вона пропонує широкий спектр напрямів розвитку власних здібностей та інтересів, можливостей їх реалізації в різноманітних ринкових проектах і продуктах. Незмінним є лише те, що маркетолог завжди є креативним, готовим до постійних змін. А оскільки маркетингові знання та вміння за своєю суттю є інтернаціональними, універсальними, вони дають змогу їх компетентному власнику ефективно працювати у будь-якій національній економіці, на будь-яких сегментах глобальних ринків і відтак – успішно й надійно забезпечувати потреби свої, власної родини та досягати цілей компанії і суспільства в цілому.

Саме таких фахівців, здатних виконувати складні практичні завдання відповідно до вимог роботодавців, готують на кафедрі маркетингу у Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій!

Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись



Натискаючи на кнопку "Отримати консультацію", ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтеся з політикою конфіденційності.

Переглядів: 16 733