Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Методична робота

Наукова діяльність
Видавнича діяльність
Робота із студентами
Академічна доброчесність

Методична робота

Методична робота кафедри Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності є важливою складовою освітнього процесу і спрямована на те, щоб забезпечити якісну підготовку фахівців зі спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» відповідно до державних стандартів вищої освіти, останніх вимог МОН України, побажань партнерів-роботодавців щодо формування компетенцій майбутнього фахівця.

Нова освітньо-концептуальна модель змісту навчання в Державному університеті телекомунікацій передбачає врахування перелічених вимог, на їх основі розроблено й узгоджено всі освітні програми та зміст навчальних дисциплін, побудована структурно-логічна схема навчального процесу за спеціальністю для того, щоб по закінченню навчання наш студент-випускник гарантовано отримав перше високооплачуване робоче місце та був затребуваним на ринку праці.

З метою реалізації новітньої освітньо-концептуальної моделі навчання та посилення практичної підготовки студентів, формування в них вмінь та навичок, викладачі кафедри постійно працюють над освоєнням нових програмних продуктів, прикладних типових конфігурацій, впроваджуючи  свої звання та вміння в навчальний процес та удосконалюючи методику викладання дисциплін.

Методичні рекомендації являють собою необхідний  та особливий тип структурованої інформації, яка визначає порядок, акценти і логіку вивчення певної теми, проведення заняття. З метою покращення методики викладання навчальних дисциплін викладачами кафедри регулярно оновлюються навчально-методичні матеріали з дисциплін кафедри, а саме:

  • Startup innovative;
  • Біржова діяльність;
  • Бізнес-планування на підприємстві;
  • Договірне право;
  • Економічна безпека підприємств;
  • Економічна теорія;
  • Зовнішньоекономічна діяльність;
  • Інвестиції та кредитування бізнесу;
  • Моделювання вартості компанії;
  • Облік і аудит;
  • Організація ведення бізнесу;
  • Організація діяльності трейдера та торговельного брокера;
  • Організація торгівлі;
  • Організація торгівлі та торговельної діяльності;
  • Основи підприємництва;
  • Податки та податкові системи;
  • Правове регулювання трудових відносин;
  • Ринок цінних паперів;
  • Товарознавство на ринку товарів та послуг;
  • Тренінгові технології навчання ведення бізнесу;
  • Управління капіталом;
  • Франчайзинг та комерційні послуги на ринку телекомунікацій;
  • Ціноутворення.

Крім того, оновлено методичне забезпечення для проходження ознайомчої, виробничої, переддипломної практик студентами першого  (бакалаврського) рівня освіти.

Практична підготовка студентів ведеться через інтерактивні техноло­гії навчання, методи і прийоми проведення занять. Викладачами ефективно використовуються такі методи навчання, як:

  • анкетування;
  • ділова гра;
  • доповідь з презентацією за тематикою самостійного вивчення дисципліни;
  • експрес-опитування студентів;
  • індивідуальне тестування студентів;
  • кейс-метод;
  • консультації;
  • лекція-візуалізація;
  • мозговий штурм;
  • навчальна дискусія;
  • обговорення ситуаційного завдання;
  • психотест
  • рішення практичних задач;
  • розбір відеоматеріалів та аудіоматеріалів;
  • самостійна робота
  • тематичні дискусії, 
  • тестування;
  • усне опитування

Ділова гра — це інтерактивне заняття, на якому студенти набувають ряд навичок практичної діяльності, досвіду й знань. Ділова гра — це метод імітації прийняття рішень фахівцями у різних ситуаціях, який здійснюється за заданими правилами групою людей у діалоговому режимі, за наявності конфліктних ситуацій або інформаційної невизначеності. Гра також є методом ефективного навчання, оскільки усуває суперечності між абстрактним характером навчального предмета і реальним характером професійної діяльності.

Кейс-метод – це інноваційний підхід у навчанні, тому що саме таким чином вирішується головна проблема закладів: як поєднати теорію з практикою і знання з компетенціями. Головне призначення кейс-технологій – розвивати здатність опрацьовувати різні проблеми і знаходити їх рішення, іншими словами навчитися працювати з інформацією.

Мозковий штурм  - творче, дивергентне мислення, що дозволяє породжувати велику кількість різних ідей і варіантів вирішення різних практичних проблем, в тому числі, що виникають у результаті організації та провадження підприємницької діяльності. Мозковий штурм розвиває командну взаємодію, активізує колективну роботу, яка з одного боку дозволяє створювати різноманітність точок зору, а з іншого - підвищує групову згуртованість.

Інтерактивна форма навчання є основою всіх навчальних програм. Саме ця форма навчання дозволяє отримати найкращий результат, як в частині якості засвоєння знань, так і напрацювання практичних навичок роботи з програми.

Професорсько-викладацьким складом кафедри ведеться практикоорієнтоване викладання дисциплін «Автоматизоване робоче місце підприємця», «Практикум суб'єкта підприємницької діяльності», «Практикум комерсанта», «Практикум трейдера та торговельного брокера», «Організація підприємницької діяльності» з використанням програмних продуктів: «M.E.DOC», «BAS», «1C: Підприємство».

У разі зайнятості та територіальної віддаленості від ЗВО дієвим варіантом здобуття освіти є дистанційне навчання.

Дистанційна освіта надає можливість навчатися та отримувати необхідні знання в будь який зручний час та незалежно від місця перебування. Положення про дистанційну освіту та Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні  регулює права та обов'язки учасників навчального процесу (в університеті регулюється Положенням про дистанційне навчання). В Державному університеті телекомунікацій передбачена можливість виконувати дистанційно необхідні завдання за допомогою освітніх технологій (система дистанційного навчання MOODLE), тим самим забезпечуючи належне виконання самостійної та індивідуальної роботи студента.

Навчально-методичні матеріали за дисциплінами кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності розміщено за посиланням.

Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись



Натискаючи на кнопку "Отримати консультацію", ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтеся з політикою конфіденційності.

Переглядів: 54 957