XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Студенти - маркетологи – затребуваність професії підтверджують роботодавці

13:20, 12-02-2024

8 лютого відбулася зустріч здобувачів вищої освіти 1-3 курсу спеціальності «Маркетинг» із засновником та СЕО аутсорс-агенції, яка спеціалізується на блокчейн-розробці та консалтингових послугах у питаннях інтеграції блокчейн-технологій та сервісів у бізнес-процеси наявних компаній/організацій, а також стартапів Владиславом Усіченком. 

Владислав розповів про можливості стажування та працевлаштування в його агенції вже починаючи з 1 курсу поза навчальним процесом. 

Наші здобувачі можуть отримати корисні практичні навички та знання щодо основ блокчейн - технологій, розробки торгових платформ, токенізації бізнесу, принципів лідогенерації, особливостей  використання блокчейну, цифровізації бізнесу тощо.

Цей захід ще раз підтвердив актуальність та затребуваність професії маркетолога!

Фотографії

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 129