Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Бути маркетологом - престижно: 7 причин обрати кафедру Маркетингу ДУІКТ

15:42, 28-08-2024

Останнім часом професія маркетолога набуває популярності не лише серед молоді. Дедалі частіше досвідчені фахівці з інших галузей обирають маркетинг, починаючи кар'єру з нуля. Таке дивне, на перший погляд, рішення має цілком логічні підстави. 

Ось лише деякі з них:

1. Затребуваність і високооплачуваність професії

Маркетолог – людина, яка безпосередньо впливає на прибуток компанії, тому ці фахівці завжди отримують високі заробітні плати. Дуже не багато професій в Україні сьогодні здатні гарантувати прибуток від $1000 на місяць. Ба більше, на такий рівень можна вийти вже за 60-90 днів після закінчення університету. Нашим випускникам достатньо кількох місяців, щоб вирости до дійсно високого доходу. Попит на маркетологів, особливо висококваліфікованих, є незадоволеним і, що важливо, стабільно зростає в умовах цифровізації економіки та стрімкого поширення бізнесу в інтернет-просторі.

2. Перспективнісь

  • Ви можете вибрати свій окремий напрямок, почати розвиватися в ньому та створити власний бізнес, власну агенцію. Наприклад, у напрямках SMM, SEO або PPC.
  • Ви можете продовжити розвиватися в маркетингових стратегіях та зрости до посади CMO – директора з маркетингу.
  • Ви можете створити свій власний бізнес, адже добре знаєте, як швидко просувати його в інтернеті та збільшувати прибуток. Маркетингові знання, маркетингові принципи розуміння ринку, маркетингове ДНК є основою започаткування бізнесу!

3. Це цікаво

Цікава професія, яка поєднує творчість та аналітику. Маркетолога можна порівняти зі капітаном, штурманом корабля. Якщо провести аналогію, то ринок — це океан, а клієнти — острови. Між островами потрібно прокласти безпечні та найкоротші маршрути. Океан непередбачуваний, там можна натрапити на течію (можливості) або потрапити в шторм (зіштовхнутись із ризиками). В океані ходить багато інших кораблів (конкурентів). І вони не будуть просто спостерігати за вашим пересуванням. Задача маркетолога в бізнесі: допомогти CEO провести свою компанію (корабель) крізь всю цю невизначеність до бажаної цілі. Ніякої рутини. Тому від наших випускників часто можна почути: «Я люблю свою роботу!».

4. Стабільність

Компанії, які налагодили маркетинг, активно просуваються в інтернеті і менш чутливі до будь-яких криз. Навіть під час пандемії та війни. У середньому в кризовий час компанії зростають на 15-20%, а це означає, що спеціалісти з маркетингу точно матимуть роботу.

5. Це не так складно

При правильно обраній спеціальності, ви легко сприйматимете інформацію. Знання з маркетингу - це симбіоз економічних законів та психології. Маркетинг на практиці – підприємницька діяльність, яка керує просуванням товарів і послуг від виробника до покупця або, якщо простіше, - це ринкознавство + психологія споживачів.

6. Постійний розвиток

У кожного фахівця-маркетолога є можливість вести кілька проєктів одразу, займатися міжнародними проєктами, а також розвивати свій особистий бренд експерта. Робота у сфері маркетингу гарантує численні знайомства з цікавими людьми.  

7. Можливість частково або повністю перейти на дистанційну роботу та фріланс

Маркетингові агенції дозволяють своїм фахівцям працювати віддалено. Можна працювати на фрілансі. За даними біржі Freelancehunt, більшість маркетологів-фрілансерів отримують від 50 до 200 доларів на годину, залежно від їхніх навичок та досвіду. На зарубіжних біржах на кшталт Upwork середня зарплата фрілансера за годину більша. Можна брати плату не за час, а за проект. Наприклад, одна стаття копірайтера коштує 300-1500 грн, SMM-просування – від 3000 до 10 000 грн, а лендінг – простенький односторінковий сайт, який продає лише один товар чи послугу, під ключ – 6 000-30 000 грн. Більшість фахівців-фрілансерів, які отримують $2000-3000, беруть замовлення на проекти із категорій «Просування» та «Послуги». До них належать SEO, контекстна реклама, маркетинг, покупка посилань, SMM тощо.

Підсумуємо: чому варто обрати спеціальність маркетинг?

Ця професія дозволяє реалізовувати себе як творчу, активну, комунікабельну особистість. Вона високооплачувана. Це динамічна робота та відсутність рутини. Ця професія є перспективною щодо можливостей довготривалої кар’єри, професійного розвитку без необхідності змінювати фах.

Маркетингові знання та вміння є основою започаткування і ведення бізнесу, за своєю суттю є інтернаціональними, універсальними, вони дають змогу їх власнику ефективно працювати у будь-якій національній економіці, на будь-яких сегментах глобальних ринків, успішно й надійно забезпечувати свої потреби та досягати мети компанії і суспільства в цілому.

Обираючи спеціальність «Маркетинг», ви обираєте власний успіх і розвиток, а також розвиток своєї країни! Маркетинг відіграє провідну роль в економіці держави. Чим більше маркетингу в країні, тим сильніша економіка, тим більші зарплати, тим щасливіші люди!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 088