Викладачами кафедри проводяться практичні заняття з залученням до навчального процесу фахівців галузі телекомунікацій та інформатизації. Такі заняття сприяють формуванню фахових компетентностей студентів, є запорукою отримання змістовних знань з дисципліни та набуття практичних навичок відповідно до запитів роботодавців та викликів сьогодення.
На виконання вимог інноваційного змісту навчання, що розроблений ректором Толубко Володимиром Борисовичем, кафедрою менеджменту укладено договори про співпрацю з компаніями, потенційними роботодавцями, які надали компетенції, якими повинні володіти студенти для працевлаштування в компанії.
Компетенції, які отримує бакалавр з менеджменту в процесі навчання
Планування цілей діяльності організації;
- Розробка систем стратегічного, поточного (тактичного) та оперативного контролю діяльності;
- Проведення рекламних компаній, презентацій;
- Здійснення організаційного проектування (організаційний дизайн);
- Розробка бізнес-планів створення та розвитку нових організацій, напрямків діяльності, товарів, послуг;
- Здійснення управлінських функцій на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів підприємства;
- Розуміння економічних основ функціонування організації для збору інформації з метою прийняття рішень, планування діяльності та контролю;
- Оцінювання результатів фінансово-економічної діяльності організації;
- Збір та обробка первинної інформації, виділення загальних тенденцій розвитку організації;
- Пошук та оцінювання нових ринкових можливостей та формулювання бізнес-ідеї;
- Аналіз операційної діяльності підприємства;
- Формування системи мотивації персоналу;
- Організація і контроль виконання виробничої програми;
- Здійснення аналізу інвестиційної діяльності організації;
- Оцінювання впливу макроекономічного середовища на функціонування організації;
- Організація ефективного процесу своєї власної роботи;
- Застосування на практиці знань з основ цивільного, господарського, трудового права;
- Здійснення контролю за виконанням рішень та забезпечення виконавчої дисципліни з питань охорони праці, техніки безпеки та екологічної безпеки в організації;
- Організація та регулювання взаємовідносин з контактними аудиторіями;
- Навички взаємодії з іншими людьми, уміння працювати в групах, управління конфліктами та стресовими ситуаціями.
Державний університет телекомунікацій загалом та кафедра менеджменту зокрема забезпечує також дотримання ключових вимог роботодавців до компетенцій фахівців з менеджменту (за інформацією партнерів, представників підприємств ТК, професійних об'єднань, Інтернет ресурсів)
- Вільне використання офісної й комп'ютерної техніки та ІТ – технологій, навички ведення електронної комерції та електронного документообігу;
- Наявність комунікативних здібностей, вміння працювати “у команді”, готовність до співробітництва та вирішення конфліктів;
- Уміння організовувати свою роботу та роботу підлеглих, навички контролю;
- Планувати, прогнозувати, організовувати та контролювати всі етапи виробничих процесів;
- Акуратність та грамотність роботи з документами, дисципліна й пунктуальність;
- Навички розробки поточних і перспективних планів роботи, стратегій, програм, проектів, заходів виконання завдань керівництва;
- Налагодження ділової співпраці та партнерських стосунків із різними організаціями й установами (вільне володіння іноземною мовою - бажано англійською);
- Прогнозувати попит, розширювати ринки збуту продукції та контролювати якість виконання всіх бізнес-процесів;
- Здатність до розробки і обґрунтування вибору найбільш ефективних управлінських рішень.