XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Кафедра Менеджменту

Професійні компетенції

Загальна інформація
Викладацький склад
Навчальні дисципліни
Дистанційне навчання
Методична робота
Наукова діяльність
Робота із студентами
Видавнича діяльність
Матеріальна база
Бібліотека
Співробітництво
Новини та подіі
Контактна інформація
Запрошуємо до навчання
Інформація по дипломним, курсовим роботам та практикам
Освітньо-професійні програми
Отримати консультацію
Міжнародна діяльність
Інноваційний зміст навчання

Професійні компетенції

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2023 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Викладачами кафедри проводяться практичні заняття з залученням до навчального процесу фахівців галузі телекомунікацій та інформатизації. Такі заняття сприяють формуванню фахових компетентностей студентів, є запорукою отримання змістовних знань з дисципліни та набуття практичних навичок відповідно до запитів роботодавців та викликів сьогодення.

На виконання вимог інноваційного змісту навчання, що розроблений ректором Толубко Володимиром Борисовичем, кафедрою менеджменту укладено договори про співпрацю з компаніями, потенційними роботодавцями, які надали компетенції, якими повинні володіти студенти для працевлаштування в компанії.

Компетенції, які отримує бакалавр з менеджменту в процесі навчання

  1. Планування цілей діяльності організації;
  2. Розробка систем стратегічного, поточного (тактичного) та оперативного контролю діяльності;
  3. Проведення рекламних компаній, презентацій;
  4. Здійснення організаційного проектування (організаційний дизайн);
  5. Розробка бізнес-планів створення та розвитку нових організацій, напрямків діяльності, товарів, послуг;
  6. Здійснення управлінських функцій на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів підприємства;
  7. Розуміння економічних основ функціонування організації для збору інформації з метою прийняття рішень, планування діяльності та контролю;
  8. Оцінювання результатів фінансово-економічної діяльності організації;
  9. Збір та обробка первинної інформації, виділення загальних тенденцій розвитку організації;
  10. Пошук та оцінювання нових ринкових можливостей та формулювання бізнес-ідеї;
  11. Аналіз операційної діяльності підприємства;
  12. Формування системи мотивації персоналу;
  13. Організація і контроль виконання виробничої програми;
  14. Здійснення аналізу інвестиційної діяльності організації;
  15. Оцінювання впливу макроекономічного середовища на функціонування організації;
  16. Організація ефективного процесу своєї власної роботи;
  17. Застосування на практиці знань з основ цивільного, господарського, трудового права;
  18. Здійснення контролю за виконанням рішень та забезпечення виконавчої дисципліни з питань охорони праці, техніки безпеки та екологічної безпеки в організації;
  19. Організація та регулювання взаємовідносин з контактними аудиторіями;
  20. Навички взаємодії з іншими людьми, уміння працювати в групах, управління конфліктами та стресовими ситуаціями.

   Державний університет телекомунікацій загалом та кафедра менеджменту зокрема забезпечує також дотримання ключових вимог роботодавців до компетенцій фахівців з менеджменту (за інформацією партнерів, представників  підприємств ТК, професійних об'єднань, Інтернет ресурсів)

  1. Вільне використання офісної й комп'ютерної техніки та ІТ – технологій, навички ведення електронної комерції  та електронного документообігу;
  2. Наявність комунікативних здібностей, вміння працювати “у команді”, готовність до співробітництва та вирішення конфліктів;
  3. Уміння організовувати свою роботу та роботу підлеглих, навички контролю;
  4. Планувати, прогнозувати, організовувати та контролювати всі етапи виробничих процесів;
  5. Акуратність та грамотність роботи з документами, дисципліна й  пунктуальність;
  6. Навички розробки поточних і перспективних планів роботи, стратегій, програм, проектів, заходів виконання завдань керівництва;
  7. Налагодження ділової співпраці та партнерських стосунків із різними організаціями й установами (вільне володіння іноземною мовою - бажано англійською);
  8. Прогнозувати попит, розширювати ринки збуту продукції та контролювати якість виконання всіх бізнес-процесів;
  9. Здатність до розробки і обґрунтування вибору найбільш ефективних управлінських рішень.

Фотографії

Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись




Контактна інформація

Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680,  м. Київ,
вул. Солом’янська, 7, каб. 328
Тел. (044) 249-25-59
E-mail: management@dut.edu.ua

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Новини

Всі новини
Переглядів: 14 148