XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Кафедра Маркетингу

Наукова діяльність

Загальна інформація
Викладацький склад
Методична робота
Інноваційний зміст навчання
Навчальні дисципліни
Методичні рекомендації
Бібліотека
Видавнича діяльність
Робота із студентами
Матеріальна база
Партнери кафедри
Працевлаштування
Контактна інформація
Відгуки студентів
Відгуки роботодавців
Новини та події
Фотогалерея
Отримати консультацію
Освітні програми
Підготовка магістрів
Запрошуємо до навчання
Дистанційне навчання
Дипломування
Громадське обговорення проєкту освітньо-наукової програми МАРКЕТИНГ (доктор філософії)

Наукова діяльність

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2023 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Відмінна підготовка студентів Університету стала можливою завдяки укомплектуванню кафедр високопрофесійними викладачами. 

НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ КАФЕДРИ

Кафедра маркетингу має достатній науковий потенціал, який представлено висококваліфікованими науково-педагогічними кадрами. 75% викладачів кафедри мають наукові ступені:

  • доктор економічних наук, професор, академік Академії економічних наук України Виноградова Олена Володимирівна;
  • доктор економічних наук, доцент, професор кафедри Писар Надія Богданівна;
  • доктор економічних наук, доцент кафедри Дрокіна Ніна Іванівна;
  • кандидат технічних наук, доцент кафедри Совершенна  Ірина Олексіївна;
  • кандидат економічних наук, доцент кафедри Дарчук Вероніка Геннадіївна;
  • кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри Ткаченко Наталія Борисівна;
  • кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри Єсмаханова Алуа Умурзаківна;
  • кандидат економічних наук,  доцент кафедри  Ромащенко Ольга Сергіївна;
  • кандидат економічних наук,  доцент кафедри Іртлач Михайло Олександрович.

ПРОВЕДЕННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ

 

Працівників кафедри маркетингу та студентів спеціальності 075-«Маркетинг» залучено до науково-дослідної діяльності відповідно до:

  • держбюджетної науково-дослідної роботи за темою «Науково-методичні засади маркетингових досліджень ринку телекомунікаційних послуг» (реєстраційний номер 0117U004173);
  • госпдоговірної науково-дослідної роботи за темою «Розробка рекомендацій з надання консультаційних послуг з питань комерційної діяльності й керування»,
  • госпдоговірної науково-дослідної роботи за темою «Розробка алгоритму підвищення ефективності тизерної мережі шляхом створення моделі підбору релевантних оголошень» (реєстраційний номер 0119U100116);
  • госпдоговірної науково-дослідної роботи за темою «Створення каталогу категорій товарів і послуг для подальшого таргетування медійної і нативної реклами на інтереси Інтернет користувачів» (реєстраційний номер 0120U101138);
  • держбюджетної науково-дослідної роботи за темою «Науково-методичні засади  впровадження інноваційних технологій у маркетингову діяльність» (реєстраційний номер 0120U101141);
  • госпдоговірної науково-дослідної роботи за темою «Розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності банерної мережі» (реєстраційний номер 0121U114115).

ПІДГОТОВКА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ

На базі кафедри маркетингу під керівництвом доктора економічних наук, професора Виноградової О.В. функціонує наукова школа маркетингового менеджменту, в межах якої здійснюється підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації шляхом виконання наукових досліджень:

  • Недопако Наталя Миколаївна «Управління маркетинговою діяльністю телекомунікаційних підприємств в умовах діджиталізації» - дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії менеджменту.
  • Снітко Артем Сергійович «Управління брендом інноваційного продукту телекомунікаційного підприємства - дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії менеджменту.

РОБОТА В ЕКСПЕРТНИХ РАДАХ ТА СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ВЧЕНИХ РАДАХ МОН УКРАЇНИ

Доктор економічних наук, професор Виноградова О.В. є:

  • членом Експертної ради з питань проведення експертизи дисертаційних робіт МОН України з проблем секторального розвитку та підприємництва;
  • заступником Голови Спеціалізованої вченої ради Д 26.861.03.

РОБОТА В РЕДКОЛЕГІЇ НАУКОВИХ ЖУРНАЛІВ

Доктор економічних наук, професор Виноградова О.В. є заступником редактора наукового журналу ДУТ «Економіка. Менеджмент. Бізнес».

НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА СТУДЕНТІВ

Активна участь студентів у дослідницькій діяльності, застосування технологій та вмінь творчого підходу для вирішення наукових проблем реалізується у межах студентського наукових гуртків «ІТ-маркетолог» та «Scientia potentia est», які створено на базі кафедри маркетингу.

Керівником гуртка «ІТ-маркетолог» призначено доцента кафедри, к.е.н. Єсмаханову Алуа Умурзаківну.

Керівником гуртка «Scientia potentia est» призначено старшого викладача кафедри Крижко Ольгу Валеріївну.

Членами студентських наукових гуртків є студенти груп МРД-11, МРД-21, МРД-31, МРД-41, МРДм-51, МРДм-61.

 

Засідання студентських наукових гуртків відбуваються два рази на місяць, при чому заплановано, що в обговоренні теми кожного засідання приймають участь різні викладачі кафедри маркетингу.

 

КАФЕДРАЛЬНА ПРОБЛЕМНА ЛАБОРАТОРІЯ

На кафедрі маркетингу створено навчальну Лабораторію Digital-маркетингу та Google-аналітики, яке дозволяє навчати студентів навичкам маркетингового аналізу ринку, компанії та власного бізнесу, застосування інноваційних технологій маркетингової діяльності, маркетингових досліджень, інтернет-маркетингу та бізнес-аналітики на базі програмних комплексів та інструментів: MS Dynamics CRM, CRM  Bitrix24, MS Power BI, Google Forms, Google Analytics, Google Trends, Google Tag Manager, WordPress, Moqups, Asana, Wonderlist. На базі лабораторії здійснюється проведення тренінгів з маркетингових   досліджень, Інтернет-маркетингу та бізнес-аналітики та сертифікаційних курсів для отримання студентами сертифікатів компаній   –   партнерів кафедри: ВЕБ-СТУДІЇ «UPWAY», ТОВ «ЕДПАРТНЕР», ТОВ «ГЛОБАЛДІДЖІТАЛ», ТОВ «УДС СИСТЕМС» – срібного партнера Microsoft, які надають гарантоване право на перше робоче місце.

Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись




Контактна інформація

Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680,  м. Київ,
вул. Солом’янська, 7
телефон: (044) 242-29-02
E-mail: marketing@dut.edu.ua

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Новини

Всі новини
Переглядів: 11 841