За кафедрою маркетингу закріплені дисципліни, спрямовані на формування фахових компетенцій майбутніх спеціалістів у сфері маркетингу.
Основна мета провадження освітньої діяльності - забезпечити якісну підготовку фахівців в сфері маркетингу, які здатні обирати оптимальні підходи щодо формування товарної, цінової та збутової політики, вирішувати проблеми розробки системи маркетингових комунікацій, організації маркетингової діяльності, реалізації ефективної стратегії маркетингу підприємств різних рівнів.
Зміст навчання за сформованим планом підготовки бакалаврів з маркетингу поєднує класичну академічну освіту, спрямовану на ґрунтовну фундаментальну, базову економічну підготовку, з прикладним навчанням для розвитку професійних, соціальних та інших компетенцій маркетологів та враховує специфіку маркетингової діяльності в галузі інформаційних комунікацій.
У Державному університеті телекомунікацій запроваджено самий сучасний зміст навчання, орієнтований на вимоги ринку праці та останні досягнення в сфері маркетингу, ІТ та телекомунікацій.
Під час викладання курсу «Інноваційні технології маркетингової діяльності» вивчають інноваційний напрям нейромаркетингу – наномаркетинг, інструменти латерального маркетингу; когнітивні технології та методики створення чат-ботів у месенджерах
Під час викладання курсу «СРМ систем в маркетингу» вивчають інноваційні напрями ведення бізнесу з використанням локальної та хмарної СРМ системи – Microsoft Dynamics 365
Під час викладання курсу «Маркетингові дослідження та бізнес-аналітика» вивчають інноваційні напрями онлайн досліджень з використанням Google форм та PowerBI аналітики
Під час викладання курсу «Інтернет-маркетинг» вивчають інноваційні напрями маркетингу - вірусний маркетинг, ютубінг, гео та фейс таргетинг
Під час викладання курсу «Маркетингові технології управління інтернет-проектами» та «Маркетинговий супровід проектів телекомунікаційних підприємств» вивчають інноваційні напрями Adgile технологій ведення проектів та підготовку проектів для краудфандінгу
Під час викладання курсу «Електронний бізнес» вивчають інноваційні напрями ведення інтернет комерції – створення комерційного сайту, його технічну та пошукову оптимізацію
Під час викладання курсу «Сучасні види маркетингу» вивчають інструменти латерального, Івент, сенситивного, сарафанного, вірусного, партизанського та наномаркетингу.
Викладання дисциплін проводиться на основі найсучасніших інтерактивних методик, основними з яких є навчання за методами розв'язання господарських ситуацій, тренінгів, фокус-груп тощо. Саме за цими методами готують фахівців з маркетингу провідні університети світу.
Всі дисципліни кафедри мають відповідне навчально-методичне забезпечення і електронні варіанти у системі Moodle.
При навчанні студентів-маркетологів розподіл годин навчального плану здійснюється з розрахунку: 25% - дисципліни загальної підготовки і 75% - дисципліни професійної підготовки за спеціальністю «Маркетинг».
При цьому, вивчення дисциплін загальної підготовки здійснюється з 1-го по 8-ий семестр з метою повноцінного забезпечення оволодіння студентами професійними знаннями протягом усього терміну підготовки бакалавра.
Таким чином, освітньо-професійна програма підготовки маркетологів розроблена з урахуванням світового досвіду та особливостей української економіки. Навчання на кафедрі базується на принципово новому підході, який забезпечує підготовку фахівців, що мають широкий світогляд та високу кваліфікацію в майбутній професійній діяльності.
Кафедра маркетингу запрошує вас поринути в абсолютно особливий та яскравий світ маркетингу! У дивовижну атмосферу поєднання глибоких знань найновітніших маркетингових концепцій із практичними навичками сучасних технологій, яка збагатить ваш розум і пожвавить емоції.
Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680, м. Київ,
вул. Солом’янська, 7
телефон: (044) 242-29-02
E-mail: marketing@dut.edu.ua