Вивчення студентами математичних дисциплін розвиває аналітичне мислення та надає базові знання та навички із застосування математичних моделей процесів та явищ в телекомунікаційних системах, інформаційній безпеці, менеджменті підприємств зв’язку, тощо. Традиційно більшість операцій під час вивчення математики здійснюється аналітично. Наприклад, обчислення математичних об’єктів, диференціювання, інтегрування, розв’язання систем диференціальних рівнянь та інше.
Але, в нашому університеті застосовуються новітні інформаційні технології на базі комп’ютерного мультимедійного класу навчальна лабораторія комп’ютерного моделювання та інтелектуального розвитку «МАТЕМАТИКА+ІТ» саме для вивчення математичних дисциплін.
Аудиторія № 517
Функціональні можливості мультимедійного інтерактивного обладнання аудиторїї дозволяють відобразити процес рішення і результати кожного студента на моніторі сервера викладача, а також, за необхідності, на інтерактивному екрані, який виконує роль дошки. Інтерактивний екран дозволяє здійснювати управління сервером за допомогою лазерної вказівки, як це зазвичай робиться маніпулятором «Миш». В результаті цього викладач має змогу відображати на екрані презентації, відеороліки, тощо, а також зображення монітору будь-якої робочої станції, відображення процесу рішення і результатів математичних обчислень будь-якого студента. Крім того, завдяки новітнім інформаційним технологіям PeintDraw викладач або студент можуть робити надписи на зображенні на інтерактивному екрані за допомогою електронного маркера, як це зазвичай відбувається з крейдою на дошці в аудиторії.
В даній аудиторії кожен студент працює на автоматизованому робочому місці на базі ПК із застосуванням сучасного пакету прикладних програм «Maxima» (розробки Массачусетського технологічного університету, не менш потужний ніж MathCad, MathLab). Широкий спектр аналітичних, обчислювальних і графічних операцій, що підтримується в сучасних математичних пакетах, зокрема wxMaxima, MathCad, MathLab роблять їх важливими інструментами у професійній діяльності спеціаліста з інформаційної та кібернетичної безпеки.
Призначення навчальної лабораторії:
1. Набуття студентами компетенцій:
2. Координація роботи творчих груп та наукових математичних гуртків.
Демонстрація екрану під час виконання лабораторної роботи з вищої математики
Лабораторія обладнана:
Можливості навчальної лабораторії та результати використання в навчальному процесі:
Тому використання навчальної лабораторії комп’ютерного моделювання та інтелектуального розвитку «МАТЕМАТИКА+ІТ» у навчальному процесі при вивченні математичних дисциплін надасть можливість підвищити рівень професійної підготовки студентів, зробити майбутніх фахівців конкурентноспроможними на міжнародному ринку праці.
Це дає змогу кожному студенту більш якісно засвоїти математичні обчислення, замінити громіздкі аналітичні розрахунки комп’ютерним моделюванням та рішенням математичних задач в обсязі програми підготовки фахівців в галузі телекомунікацій і захисту інформації.
З погляду роботодавців, застосування інноваційних методів навчання забезпечить ефективне формування загальних та професійних компетенцій із навчальних дисциплін та підвищить якість підготовки випускника Державного університету телекомунікацій.
Для ретельнішого набуття та розвинення більш поглиблених навичок в розв’язанні математичних задач за допомогою програмного забезпечення, кафедра вищої математики проводить «Курси з обчислювальної математики з використанням ПК».
На курсах студенти навчаються розвязувати будь-які математичні задачі за допомогою сучасних пакетів прикладних програм, таких як MathCad, Maxima тощо. Це надасть можливість студентам більш ефективно оволодівати складними дисциплінами професійної спрямованості на старших курсах університету.
Таким чином, на кафедрі вищої математики створено потужну матеріально-технічну базу, яка побудована на сучасних програмно-апаратних комплексах останнього покоління, що дозволяє втілити в життя прогресивні інтерактивні форми навчання, проводити теоретичні та практичні заняття на високому рівні з метою задоволення вимог роботодавців щодо математичної підготовки випускників Державного університету телекомунікацій!
Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680, м. Київ,
вул. Солом’янська, 7, каб. 504
Тел. (044) 249–25–03
Email: kafedravmmmf_dut@ukr.net